dinsdag 28 augustus 2012

سليمي نمين در دانشگاه فردوسي مشهد: سلطنت‌طلب ها مهمترين تهديد داخلي هستند

 
مسئول پژوهشكده تاريخ معاصر ايران گفت: هنوز هم دشمن اصلي ما آمريكاست و سلطنت‌طلب ها مهمترين تهديد داخلي هستند.
 
به گزارش خبرنگار «خبرگزاري دانشجو» از مشهد، عباس سليمي نمين عصر روز گذشته با حضور در جمع دانشجويان حاضر در دوره شهيد رجب‌بيگي در سالن فردوسي دانشكده ادبيات دانشگاه فردوسي مشهد، با اشاره به شناسايي خطرات اصلي و فرعي ضمن تأكيد بر اهميت تحركات جريانات به معرفي و مقايسه منطق امام خميني (ره) در دهه‌هاي منتهي به پيروزي انقلاب با اين جريانات پرداخت و گفت: براي معرفي نهضت امام خميني (ره) از دو منظر مي‌توانيم به مسئله نگاه كنيم يكي اينكه از ابتداي دهه 40 تا پيروزي انقلاب با امام همراه شويم و ديگري اينكه منطق و شيوه امام خميني (ره) را در يك بستر و جريان مطالعه كنيم.

وي با اشاره به شيوه ابتدايي در همراهي با امام خميني (ره) در جريان انقلاب اين شيوه را وسيله‌اي براي كاهش جذب ديگران دانست و افزود: همراهي با امام (ره) فقط مي‌تواند نيروهاي معتقد به امام را عرضه كند؛ اما قدرت اغنايي براي جذب ديگران را كاهش مي‌دهد؛ در حالي كه شيوه امام شيوه اي است كه توانسته همه را مجاب و جذب كند!

اين كارشناس تاريخ معاصر ايران ضمن تأكيد بر اهميت معرفي جريانات و شيوه حركت آنها گفت: اگر شيوه‌هاي جريانات مختلف ديگر را حذف كنيم ديگر نمي‌توانيم برتري شيوه امام (ره) را اثبات كنيم و نمي‌توانيم هيچ مقايسه‌اي در اين مورد صورت دهيم.
                                                                                                                                                                                
                                                    ***
در یک جمله می توان گفت که  : اینها... هم ترس را احساس کردند.

مقاله ای افترا آمیز، تحریف و خصومت درباره مصاحبه داریوش مجلسی با تلویزیون میهن







خانم یا آقائی که نام واقعی خود را قید نکرده در مقاله ای از وبلاگ الف نگار که 26 اگوست در سایت بالاترین انتشار داد بطرزی بی سابقه و تحریفی آشکار آنچه را که داریوش مجلسی در مصاحبه تلویزیونی خود با تلویزیون میهن گفته بود تغییر داده و عالماً و عامداً مطالبی را به وی نسبت داده که او حتی هرگز بزبان نیاورده.
شورای ملی تبدیل به مطلب بحث برانگیزی شده که می توان درباره آن بنحوی منطقی و متمدنانه به بحث مخالف و موافق پرداخت بدون اینکه لزومی به تحریف، دروغگوئی و نوشتن مطالبی باشد که در سطر سطر آن خصومت و تحریف گفته های دیگران بچشم بخورد.

 ظاهرا خبر در راه بودن فراخوان شورای ملی چنان این جمع را به هراس انداخته که از فرط عجله حتی بخودشان هم آنقدر زحمت نداده اند، آنچه را که می نویسند اقلا با یوتیوب مصاحبه ای که در پائین مقاله منتشر کرده اند مطابقت دهند تا دچار تناقض و تحریف نگردند.
در اینجا به چند نکته آشکار از تحریف های این نویسنده ناشناس که مقاله اش مورد استناد آقای بهبهانی در تلویزیون میهن نیز قرار گرفت اشاره میکنم:
 در صدر مقاله نوشته شده " اظهارات مهم و ضد و نقیض داریوش مجلسی در نقش سخنگوی شورای ملی و جزئیات تازه از اسامی و بروز اختلاف در هیئت موسس شورای ملی"

 داریوش مجلسی در هیچ کجا خود را حتی عضوی از کمیته هماهنگی هم معرفی ننموده چه رسد به سخنگوئی! حتی مجری برنامه در اول مصاحبه او را پشتیبان شورای ملی معرفی نمود، سخنگو کجا و پشتیبان کجا؟

داریوش مجلسی چندین بار در این مصاحبه اظهار داشت که نقشی در این شورا بعهده ندارد و اطلاعات او از راه دور است و بهمین دلیل هم از اسامی افراد و نام اکثر گروههای شرکت کننده بی اطلاع است. حالا این را مقایسه کنید با آنچه که الف. نگار در صدر مقاله اش نوشته. حتی آنجائی که مصاحبه گر از او می پرسد که چرا در نقشی در کمیته هماهنگی ندارد اظهار میدارد که کمیته هماهنگی اکثرا از نمایندگان گروهها تشکیل شده و وی نمایندگی گروهی را بعهده ندارد.

واقعا تعجب آور است که داریوش مجلسی اظهار می دارد در کمیته هماهنگی شرکت ندارد ولی نویسنده مقاله، آنهم در صدر مقاله اش، او را سخنگو معرفی میکند!
نویسنده از اختلافی که بین آقایان زینالی و نادری فر در جنبش آذربایجان بوجود آمده سوء استفاده نموده و آن را تبدیل به اختلاف در شورای هنوز تشکیل نشده شورای ملی می نماید. من هرچه به مصاحبه میهن تی وی با داریوش مجلسی گوش دادم هیچ جا نشانی از اینکه داریوش مجلسی نامی از زینالی، نادری فر و خوشنامی و پاکی آنها برده باشد بگوشم نخورد!
 
این را می گویند دروغ در روز روشن. بخصوص اینکه زینالی و نادری فر ناگهان تبدیل به مشاورین شاهزاده در تشکیل شورای ملی میگردند. آنجا که داریوش مجلسی اشاره به پاکی و صداقت مشاورین شاهزاده نمود، در جواب نکته ای بود که مجری برنامه با استناد به نامه همین نویسنده یکی از مشاورین شاهزاده را فردی بدون سابقه سیاسی و بی تجربه معرفی نمود و مجلسی دقیقا به پاکی و صداقت این دو مشاور اشاره نمود بدون اینکه اصولا اشاره ای و یا نامی از شخصی و اشخاصی ببرد که خود نویسنده دقیقا می داند منظورش چه کسی است و ربطی به دو شخصیتی که نامشان اینجا برده شد ندارد.
داریوش مجلسی شاهزاده را تشکیل دهنده شورای ملی ننامیده. آنچه که من از گفته هایش درک نمودم حمایت و یاری شاهزاده از پیشبرد و تشکیل این شوراست.
داریوش مجلسی برعکس ادعای نویسنده از جواب درباره اسامی درگیر این طرح طفره نرفت و چندین بار بطور مشروح پاسخ داد که به ضم او فراخوان امضاء کننده نخواهد داشت و حتی به فراخوان اتحادیه جمهوریخواهان، که خود از امضاء کنندگان آن بود، اشاره نمود که بعد از انتشار، تمام علاقمندان و شرکت کنندگان زیر آنرا امضاء نمودند و در اینجا هم بعد از انتشار همه می توانند آن را امضاء کنند. من هرچه فکر میکنم اشکالی در این گفته مجلسی نمی یابم که گفت حدود ده روز صبر کنید تا هم متن را مشاهده کنید هم امضاء کنندگان را و اگر مایل بودید خودتان هم میتوانید به امضاء کنندگان بپیوندید.

بقدری تحریف و دروغ در این مقاله یک صفحه ای زیاد است که هر سطر آن نیاز به تصحیح و اصلاح دارد. من نشنیدم که مجلسی بگوید حزب دموکرات کردستان، کومله، حزب مشروطه و سکولارهای سبز در همان ابتدا انصراف خود را از این شورا اعلام نمودند. وقتی بسخنان او گوش می دهیم می گوید حزب دموکرات و کومله تا مدت زیادی بر سر مسئله ذکر فدرالیسم بعنوان یک شرط، بحث و گفتگو نمودند و با وجود اینکه تمرکز زدائی و عدم تمرکز در متن فراخوان بطرز مشروحی بیان شده زمانیکه موافقتی در اینمورد حاصل نشد با کمال تاسف گفتگو ها را ترک نمودند
و همینطور حزب مشروطه و سکولار های سبز که تا مدتی بحث بینشان ادامه داشت.
تاسف اینجاست که نویسنده مقاله گفته های مجلسی بعنوان یک ناظر هوادار از راه دور را بعنوان سندی برای کوبیدن شورای ملی بکار میبرد!
من، شما، مجلسی و هر شخص دیگری که چشم امیدی به موفقیت این شورا بعنوان راه حلی برای حل معضل تکروی و از هم گسیختگی دوخته میتواند برداشت و اطلاعات خود را در جواب هر مصاحبه کننده ای ابراز دارد. حال اگر کسی بخواهد در اثر کمبود مدرک و سند برای کوبیدن شورای ملی این گفته ها را بعنوان سندی برای مخالفت با شورا بکار ببرد در وحله اول به آشکار نمودن چهره واقعی خودش پرداخته تا افشاگری درباره شورای ملی.
نویسنده در چند جا کوشش نموده که داریوش مجلسی را بعنوان مشاور و همکار نزدیک شاهزاده معرفی کند در حالیکه خود وی صریحا گفت من نه مشاور و نه همکار نزدیک ایشان هستم بلکه از راه دور همکاری دارم و از ایشان پشتیبانی میکنم. حجم تحریف ها بقدری زیاد است که میتوان سطور زیادی را به افشای آنها اختصاص داد. امیدوارم به مصداق مشت نمونه خروار برای نشان دهنده درجه صداقت و یا عدم صداقت نویسنده همین اندازه هم کافی باشد.
جای تاسف است که عده ای حرفه ای(!) در این لحظات حساس که کاری در شرف انجام است اقدام به ... پراکنی می کنند.
براستی چه اهدافی را دنبال می کنند ؟
 

به امید موفقیت برای عزیزانی که درست اندر کار برپائی شورای ملی می باشند.
 پاینده ایران


 مقاله انتقادی دروبلاگ الف نگار :
http://alefnegar.blogspot.nl/2012/08/blog-post_1645.html 

zaterdag 25 augustus 2012

ایرانیان : داخل نشین و خارج نشین !



 
در بسیاری از بحث ها عده ای از داخل ایران تا با عقیده ای از ایرانیان مقیم خارج از کشور موافق نباشند، بی درنگ  انگ "خارج نشین" رابه کار برده و بر این باور هستند که بهتر است ایرانیان مهاجر سکوت کرده و دنباله رو ایرانیان داخل ایران باشند.

شاید این واکنش، یکی از ترفند های خود رژیم باشد ولی باید باور داشت که هیچ تفاوتی بین خارج نشین یا داخل نشینان نیست. در هر دو گروه همه نوع انسان با هر گونه شیوه نگرش می شود یافت.

در داخل عده بسیار کمی که شاید بتوان گفت کمتر از %۵ از جامعه حاضر هستند برای رسیدن به آرمانهایشان بها بدهند.
در مواردی بها دادن برای آرمان ها در داخل برابر با از دست دادن امنیت فردی است. (مرگ ، زندان ، شکنجه و ...)
در خارج از کشور هم متاسفانه با بودن آزادی کامل، باز بیش از %۵ حاضر به فعالیت سیاسی نیستند. اکثرا منافع شخصی را در نظر گرفته و به فکر تعطیلات خود در ایران هستند .

به عنوان یک ایرانی مهاجر، دوست دارم نکته ای را با هم میهنان خود در داخل در میان بگذارم : آن گروه از ایرانیانی که برای ادامه فعالیت از ایران خارج شده اند، می توانستند براحتی به زندگی راحت خود بپردازند ولی وجدانشان چنین اجازه ای را نداده که بی تفاوت، شرایط بحرانی موجود در ایران را نادیده بگیرند .
عده ای هم بخاطر فعالیت مجبور به فرار شده و در خارج از کشور بخاطر فعالیت به شیوه های مختلف توسط عوامل رژیم تهدید و اذیت می شوند.
در همین عده کم فعال سیاسی در داخل و چه در خارج از کشور انواع گرایش ها ی گوناگون ( چپ ، راست ، مذهبی ، غیر مذهبی و ... ) وجود دارند که به باور من همه بخاطر فعالیت ها ... قابل ستایش هستند.

از سوی دیگر رسانه های ایرانی در این سالها با تمام کاستی ها در خارج از کشور نقش بسزایی در خبر رسانی داشته اند  و همین گروه فعال از ایرانیان مهاجر همیشه صدای داخل نشینان و پشتیبانانشان بوده اند.

کمااینکه در جنبش های اخیر در کشور های عربی، اوپزیسیون خارج از کشور نقش موثری در باز تاباندن مواضع مردم خود داشته اند.

 

 
                    

vrijdag 24 augustus 2012

محک زدن مردم توسط حکومت و دستگیری رهبران جنبش!

 
سال ۱۳۸۸ - انتخابات ریاست جمهوری - برنده شدن موسوی - دزدیدن رای توسط باند خامنه ای - عصبانی شدن موسوی و مردم - کفنی پوشیدن موسوی در خیابان ( یا مرگ یا حق ) - انگیزه گرفتن مردم - حضور میلیونی برای اعتراض در خیابان - ترس حکومت - واکنش نشان دادن : کشتن ، زندان ، شکنجه ، تجاوز و ... - دستور عقب نشینی از رهبران جنبش - تاکتیک ! - بیانیه دادن - دلسرد شدن مردم - سو استفاده رژیم - مقابل منزل رهبران شلوغ کردن - محک زدن مردم - بی تفاوتی مردم ! - در نهایت دستگیری رهبران جنبش : موسوی و کروبی و باز هم بی تفاوتی مردم !
 
بله، با صدای بلند می گویم ما مقصریم . ما ملت جو گیری که بصورت میلیونی در خیابان ها حضور یافتیم و بعد هم بی تفاوت از کنار این قضیه رد شدیم! حال برای خالی نبودن عریضه تا خبری از موسوی می شود. موسوی ، موسوی می کنیم ! هیچ از خود پرسیده اید که واقعا در عمل چه کرده ایم؟
 
 زمانی که در مقابل منزل رهبران جنبش شروع به آزار و اذیت شان نمودند و ما را محک می زدند چه گونه پشتیبانی کردیم ؟
 
اگر شخصی هم پشتیبانی کرد،  چه گونه  با پتک بر سرش کوبیدیم... ؟!
 
واقعا که چه ملتی هستیم...!
 
باید بسپاریم پس از مرگمان روی سنگ قبرمان تاریخ ننویسند تا آیندگان ندانند بی عرضه گان این برهه از تاریخ ما بوده ایم.

woensdag 22 augustus 2012

زمانی که خامنه ای رابین هود بود !

براستی نمی دانم حضرت آیت الله خامنه ای فکر می کنند ما شاخ داریم یا سم ؟
فقط آرزو می کردم داستان پینوکیو حقیقت داشت و هر شخصی دروغ می گفت دماغش کمی دراز می شد، بلکه دماغ این حضرت به کره مریخ می رسید!
رهبر انقلاب اینبار ادعا کردند شخصا تجربه امداد در زلزله و سیل را دارم! اما اشاره نکردند این تجربه را در خواب دارند یا بیداری؟

ایشان روز پنجشنبه هفته گذشته پس از بازدید از مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی در جلسه مسئولان این استان از امداد رسانی به اسیب دیدگان زلزله هولناک سال 1347 یاد کردند و فرمودند: من خودم شخصاً تجربه‌ى امداد در زلزله و سيل را دارم؛ در سال هاى خيلى قديم، پيش از انقلاب هم در ويرانى‌هاى زلزله حضور داشتم. رفتيم آنجا، گروه امداد تشكيل داديم. خب، آن وقت كه كارهاى دولتى نبود؛ شير و خورشيدِ آن روز صفر بود!
 رهبر معظم انقلاب در ادامه فرمودند: آن زمان در زلزله‌ى فردوس، كه اين شهر بزرگ تقريباً با خاك يكسان شده بود، در طول دو ماه، تنها دو بار شير و خورشيد به مردم از نظر اجناس و مواد غذایی کمک کرد؛ حالا چادر و پتو و اينها كه هيچ، آن كه خيلى خيلى كم و غير قابل ذكر بود!
حضرت آیت الله خامنه ای در بیان خاطرات خود در زلزله هولناک سال 1347 منطقه فردوس در جنوب خراسان افزودند: من همان وقت منبر رفتم و سخنرانى كردم و از مردم پرسيدم كه شير و خورشيد به شماها چه داده. به نظرم گفتند در طول اين دو ماه، صد گرم شكر دادند! به همين تناسب، اجناس مختصرى داده بودند، نه اجناس لازم زندگى. خب، ما آنجا رفتيم، ديديم و كار كرديم.
رهبر معظم انقلاب در ادامه فرمودند: موقعى كه من در ايرانشهر تبعيد بودم، آنجا سيل آمد؛ تقريباً نود درصد شهر از بين رفت، اغلب خانه‌ها خوابيد، نخلستان ها خراب شد. ما آنجا باز مدتى با همان تبعيدى‌هائى كه بودند، امداد ميكرديم. بنابراين با مشكلات اين كار آشنا هستم!

حضرت آیت الله خامنه ای در مورد کمک رسانی به زلزله زدگان استان آذربایجان تاکید کردند: كارى كه اين دفعه در آذربايجان انجام گرفته، بى‌نظير است؛ هم از لحاظ جستجو، و هم از لحاظ امدادهاى اوليه و نصب چادر!!!...

                                                  ***

این هم تیتر خبر دیروز رادیو زمانه: کمبود چادر، سرویس بهداشتی و وسایل گرمایشی در مناطق زلزله‌زده ایران

http://radiozamaneh.com/news/iran/2012/08/21/18619 

سایت اصلی سخنان خامنه ای از بولتن نیوز:
http://www.bultannews.com/fa/news/97033/رهبر-انقلاب-شخصاً-تجربه-امداد-در-زلزله-و-سیل-را-دارم
                                                    
                                                                                ***
 در اینجا هم اشاره ای کوچک از بی توجهی رژیم گذشته به مردم زلزله زده ایران!


در زلزله سال 57 طبس،شاهنشاه و شهبانو 6 ساعت پس از وقوع زلزله،
در میان مردم حضور یافتند. بدون تشریفات، بدون ماشین ضد گلوله، با یک ماشین روباز و معمولی و میان مردم آسیب دیده...
در اخرین نامه خصوصی شاه فقید به شاهزاده رضا پهلوی،هم و غم شاهنشاه در مورد زلزله زدگان و دغدغه های ملی مردمی ایشان موج میزد.



این عکس شما را به یاد چه می اندازد ؟ الله یا ... ؟

عکسی که مشاهده می کنید، خودم شخصا از مغازه دکوری فروشی در کشور ترکیه گرفتم و کاملا عجیب بنظر می رسید که سازنده این ... متوجه نبوده یا از قصد چنین چیزی را ساخته ؟!

maandag 20 augustus 2012

عکس های کمیاب و دیدنی از ایران معاصر (برگرفته از صفحه فیسبوکی چه بودیم، چه شدیم)








نصب سقف اولین ایستگاه مترو تهران
(روزنامه اطلاعات - 5 مرداد 1357)

                                          

                                          زنده یاد "ناصـــــــــر حجـــــــــازی" و همسرش (بهناز شریفی)

مسابقات شنای بانوان ایران در سال 1340
جهان پهلوان "غلامــــــــرضا تختــــــــــی"
(مشغول بازی بیلیارد)
شاه و شهبانو در تخت جمشید




                                             عکس دکتر محمد مصدق، اطلاعات ماهانه - آذرماه ۱۳۳۰ 

                                                                                ***
اگر تمایل به دیدن عکس های قدیمی کمیاب ازایران معاصر دارید، می توانید  به این صفحه بپیوندید.
{این پیج جنبه اجتماعی و تاریخی دارد نه سیاسی}
         



donderdag 16 augustus 2012

بیست وهشت مرداد؛ فرصتی برای بد خواهان و تفرقه اندازان


۲۸ مرداد: سالگرد کودتاه یا قیام ملی؟! روز ستایش یا نکوهش شاه یا مصدق؟! روز بت سازی؟!... ۲۸ مرداد به روزی بدل شده که هر دسته (هواداران مصدق و شاه) به استناد مدارک‌‍، برداشت خود را ارایه می کنند. همه هم حق دارند و هم ندارند!
نکته ای که چندان مورد توجه نبوده، نقش تفرقه اندازان است‌: افرادی که در نقش هوادار یا مخالف این دو بزرگ مرد، ظهور کرده و عده ای را به جان هم می اندازند تا حواس مردم دیگر به سوی رژیمی که سی سه سال بیشترین ظلم ها را در حق ملت کرده، نباشد.

باید پذیرفت پادشاه و دکتر مصدق  هر دو مردان بزرگی بودند و ایران و ایرانی را دوست می داشتند و فقط به سعادت ملت می اندیشیدند. هر دو مطلق نبودند و ضعف هایی داشتند که با کمی تحقیق از زندگی و عملکرد آنها می شود به خصوصیات اخلاقی و میهن دوستی آن دو بزرگ مرد پی برد.
لطفآ کتاب آسیب شناسی یک شکست از دکتر علی میرفطروس را دانلود و بخوانید:
 
http://www.mediafire.com/?nng4clqe179znm5

باید توجه داشت که تا قبل از وقوع انقلاب اسلامی، در رژیم گذشته تمامی نخست وزیران که از سوی پادشاه برگزیده شدند، خدمت کار و برای پیشرفت مملکت زحمات بسیاری کشیدند.

مملکت خرابه ای که از قاجار به ارث بردیم، در روز رفتن پادشاه از ایران ( سال ۵۷)  در اوج بود.  همه اینها را مدیون تمامی خدمت کاران آن زمان هستیم.
در طول ۱۳سال نخست وزیری هویدا که به دست رژیم جمهوری اسلامی به قتل رسید تقریبا تورمی نداشتیم یا دکتر بختیار آخرین نخست وزیر دوران پهلوی که با شهامت هرچه تمام‌تر صدای استبداد نعلین را شنید و به همگان اعلام کرد... و یا دیگر افراد باپرنسیپی که می توان به این لیست اضافه کرد...اما نکته قابل توجه تر اینکه بعد از انقلاب تقریبا  انسان  خدمت کار و دلسوزی نداشتیم و از بنیانگذارش تا به امروز حتی یًک شخصیت مستقل و با پرنسیپ نمی‌‌توان یافت. (جبهه ملی‌ قربانی شخصیت ماکیاویلیستی خمینی شدند) نمونه آشکارش احمدی نژاد و رحیمی معاونش که دست ماکی اول بی‌چاره را از پشت بسته‌اند...و با خیانت اینها در طول این سی و سه سال مملکت را به سوی نابودی سوق دادند.

woensdag 15 augustus 2012

عدالت و دموکراسی در سایت بالاترین !

سایت بالاترین لینکم را به جرم توهین(!) حذف کرد.
کلمه توهین آمیز " شرم " بوده :
لینکی که در سایت بالاترین در یک ساعت ۱۰۰ رای مثبت آورد به علت تخلف از بند ۲ -۱ -۱ قوانین، گفتار نفرت برانگیزاننده حذف شد.

ولی برای افرادی در یک یا دو روز بعد که  لینک گذاشتند و کلمه " اغتشاشیدم ... " بی شرف ... " و خوک خطاب کردن شخص ... در تیتر مجاز بوده !
 ***
***

ناگفته نماند من با این دوستانی که چنین لینک هایی فرستادند هیچ مشکلی ندارم و حتی با کلماتشان هم شخصا مشکلی ندارم و به اندازه آنها از آخوند ها و سران فعلی رژیم نفرت دارم.
ولی سؤال اینجاست کلمه "شرم" زشت تر یا بقولی : نفرت برانگیزاننده تر بوده یا این کلمات... ؟ آیا غیر از این بوده که چون آن کلمه برای شورای هماهنگی راه سبز امید استفاده شده و به مزاق آقایان خوش نیامده حذف کردند ؟
****
با حساب جدیدی که باز کردم  لینک دیگری که از خبر گذاری هرانا گذاشته بودم بعد از یک روز حذف کردند و حسابم را ۳ روز بستند و در ای میل نوشتند : ایراد «عدم لینک به منبع اصلی»!

با اینکه سایت خبر گذاری هرانا خودش خبرساز است و هیچ ایراد قانونی وجود ندارد که از این سایت لینک بگذاریم! 
و عجیب تر اینکه بعد از ۳ روز در تاریخ ۲۰۱۲-۰۸-۱۶ تا آمدم حسابم را باز کنم دیدم که نوشتند : ورود شما موفقیت‌آمیز نبود. حساب شما توسط سیستم اتوماتیک بالاترین یا مدیریت سایت، به دلیل بسته شده است!!!
یعنی تنها به جرم گذاشتن لینک از خبر گذاری هرانا تصمیم گرفتند حسابم را سه روز ببندند و بعد انگار پشیمان شدند و صلاح کار را در این دیدند که برای همیشه مسدود کنند.
یعنی دشمنی و عمل حذفی تفکر مخالف، در حد تیم ملی!

 
 ****
لینکی از دوستان که پیام تسلیت شاهزاده رضا پهلوی را گذاشته بود با ۱۰۰ رای مثبت و ۱۰ رای منفی فیلتر کردند و لینک اعتراضی را بطور کل حذف کردند !
لطفآ فیلم را تماشا کنید :


                                                                                ***

در این لینک رکیک ترین کلمات بکار برده شده و با کلی گزارش ... به جای حذف " میترا " بالایار در کامنت نوشته : عجب لینکی بسیار بسیار زیبا نوشته شده، ممنون از لینک گذار
از اون متن هایی بود که بلند خوندم لذتش دوبرابر بشه !
***
 

اینها فقط نمونه کوچکی از بی عدالتی مدیران سایت بالاترین است که چون شخصی هم تفکرشان نباشد، بطور حذفی عمل می کنند!
                                                       


این متن با فیلم و عکس ها ای میل شد و جوابی دریافت نشد و بعد در خود سایت بالاترین لینک شد، که حذف شد !
به امید رسیدن به دموکراسی ...
                                                   



maandag 13 augustus 2012

علت وقوع زلزله از نظر منطق اسلام !

 
 
 
به همه توصیه می کنم صحبت های "شیخ احمد کافی" در مورد علل زلزله در منطق اسلام را گوش دهید تا از عالم بودن امام صادق (ع) بیشتر بدانید!
امام صادق می گوید : زمین دارای یک رشته هایست که سر اون رشته ها دست یک ملکیست در ام الغرای مکه، پروردگار متعال هر وقت بخواد غضب بکند، به یک نقطه معینی، به یک جمعیت معینی امر می کند به اون ملک، فلان رشته را تکانش بده، تا فلان رشته را تا تکان می دهد، مثلا داغستان قزوین زلزله میشه، مثل ده - یازده سال پیش بیست هزار نفر زیر آور میمیره !
 
                                                                               ***
 
 
نتیجه گیری اخلاقی : زلزله زده ها مورد غضب خداوند متعال قرار گرفتند!
پس تا دیر نشده زود به دین رحمانی اسلام ایمان بیاورید تا مورد غضب خداوند متعال قرار نگرفتید!

zondag 12 augustus 2012

شرم بر شورایی که با متن عربی به هم میهنش تسلیت می گوید

                                                              عکس برگرفته از سایت نوروز
شورایی که قرار بود روزی ناجی ما باشد حال متن پیام تسلیتش به مردم داغ دیده آذربایجان بدین شرح است: ‌«وَلَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْءٍ مِّنَ الْخَوفْ وَ الْجُوعِ وَ نَقْصٍ مِّنَ الأَمَوَالِ وَالأنفُسِ وَالثَّمَرَاتِ وَ بَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَةٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعونَ» (قرآن کریم)!

تنها می شود گفت شرم بر شورای هماهنگی راه سبز امید که باز میخواهند با یک پیام تسلیت تبلیغ دینی کنند که تمام بدبختی ما از آن نشأت می گیرد.

vrijdag 10 augustus 2012

یا اتحاد یا فاجعه!

متاسفانه با بحرانی شدن شرایط ایران ( فاجعه اقتصادی و احتمال حمله... ) با بودن سران بی لیاقت رژیم و اشتباه عملکرد بعضی از رهبران اپوزیسیون، دیگر باید منتظر فاجعه بود!
ملت بی گناه قربانی می شوند و کشوری که در این سی سه سال صد ها سال به عقب برگشته، کامل از بین می رود.
دیگر راهی جز "اتحاد" نمانده و چه بخواهیم و نخواهیم باید یکدیگر را با عقاید گوناگون بپذیریم ! ( البته اگر خواهان آزادی و دموکراسی ایران باشیم )
در اینجا تمام رهبران اپوزیسیون وظیفه دارند که از هوادارانشان بخواهند دست اتحاد به سوی یکدیگر دراز کرده و اگر رهبری حاضر به چنین حرکتی نباشد دیگر باید به دموکرات بودنش شک کرد.
می دانم بعد از سالها جنگ و تو سر و کله هم زدن بین گروه ها، اتحاد داشتن آنچنان آسان نیست. می دانم سخت است که منطق دیگری که هیچ مطابقتی با تفکرما ن ندارد را بپذیریم ولی چاره چیست؟ به هر حال باید روزی آداب و رسوم دموکراسی را بیاموزیم و به عقاید یکدیگر هر چند با تفکر ما همخوانی نداشته باشد، احترام بگذاریم.
سی و سه سال است که علیه یک دیگر سخن گفتیم و مطلب نوشتیم. به کجا رسیدیم ؟
بهتر نیست انرژی مان را بیهوده صرف تخریب یکدیگر و تفرقه افکنی بین گروه های اپوزیسیون نکنیم؟ بهتر نیست در این شرایط حاد که هر لحظه امکان حمله به میهن مان وجود دارد، همگی تمام نیرویمان را روی هم  گذاشته  و با قاطعیت تمام با این نظام قرون وسطایی مقابله کنیم و به دنیا نشان دهیم که احتیاج به شما نداریم و خودمان می توانیم از پس این دیکتاتور بزرگ برآییم ؟ 
به خودی و غیر خودی کردن خاتمه دهیم و فقط به یک چیز بیاندیشیم و آن هم آزادی هم میهن نان از بند رژیم خونخوار اسلامی با اتحاد هول محور یک سری اهداف حداقلی ...
این را بدانید آن رهبر یا گروهی که هنوز به فکر خودی و غیر خودی کردن باشد و عقده گذشته را از دیگر گروه ها داشته و حاضر به اتحاد با هر مرام و مسلکی نباشد، اگر روزی به قدرت برسد همانند جمهوری اسلامی دست به سرکوب دگر اندیشان می زند.
باید به شعور و خرد ملت احترام گذاشت و در آینده آزاد ایران خواستار رفراندوم بود و "همه" در دموکراسی بنا به رای ملت حقی در (مجلس یا پارلمان ) داشته باشند.
حتی اگر رهبری یا هر شخصی که در امر سیاست خود را صاحب نظردانسته ، راضی به این امر( اتحاد داشتن با دیگر گروه ها ) نباشد باید مجبور یا طردش کرد.
براستی زمانش رسیده که جلوی تک روی ها را گرفته و اجازه ندهیم بازیچه افراد سایبری رژیم که همیشه به اختلافات ما ( گروه ها ) دامن زدند، بشویم.
اگر واقعا به ایران و ایرانی می اندیشید بیایید علیه هم سخن گفتن و مطلب نوشتن را کنار بگذاریم. یادمان باشد که هر گروهی محاسن و معایب خود را دارد و چیزی به نام مطلق وجود نداشته و نخواهد داشت.
مطمئن باشید جمهوری اسلامی تنها از یک چیز می هراسد آن هم اتحاد ماست که هیچ نیرویی جلودارش نیست.
لطفآ آنهایی که ادعای ضد جنگ دارند و روزانه ده ها مطلب از مضرات جنگ می نویسند و فریادشان به آسمان است، تا دیر نشده به ندای اتحاد و تشکیل یک جبهه یا شورا لبیک بگویند.

donderdag 9 augustus 2012

گردهمایی ایرانیان مقابل فدرال بیلدینگ در پشتیبانی از خلیج پارس


هزاران ایرانی با اجتماع در مقابل ساختمان فدرال بیلدینگ لس آنجلس به تغییر نام خلیج پارس توسط شرکت گوگل اعتراض کردند، در این مراسم گروهی از هنرمندان، چهره های برجسته و اهالی فرهنگ حضور داشتند.

نشان روی سینه ورزشکاران ایران در زمان شاهنشاهی

                               نشانی که شامل ورزشکاران المپیک می شد
                   طلای شیر و خورشید با آرم المپیک

مصاحبه شهبانو فرح پهلوی با نشریه هلندی (الزویرز) اردیبهشت ۵۷

عکس برگرفته از وبلاگ : مصائب انا 

  • صفحه ای از یک روزنامه ایرانی در مصاحبه شهبانو فرح پهلوی با خبر نگار نشریه هلندی : (الزویرز)

  • تیتر روزنامه:
  • "من یک ملکه افسانه ای نیستم"
  • - خیلی علاقه مندم که آزادی های بیشتری به دانشگاهها داده شود.
  • - ما باید تکنولوژی خودمان را بسازیم ، نه اینکه تکنولوژی دیگران را بخریم.
  •  - هیچ وقت نمیتوان گفت بس است ، خسته شدم. "نه" گفتن برای من خیلی دشوار است.

  • - ایرانی بودن چیزی است که شهبانوی ایران به آن تکیه و تاکید دارند.

woensdag 8 augustus 2012

تو ایران مرغ گیر نمی یاد بعد مردک برای اروپایی ها ناراحته ؟

اگر دستگاهی وجود داشت که می شد میزان توهم افراد را سنجید، مموتی ما حتما اسمش در کتاب رکورد های جهانی ( گینس ) ثبت می شد!

dinsdag 7 augustus 2012

فرصت را برای تحت فشار قرار دادن رژیم غنیمت بشماریم

عکسی از يک زن جوان در حال شعار دادن بر پشت بامی در تهران برنده جايزه بهترين «عکس خبری جهان» در سال ۲۰۰۹
***
جمهوری اسلامی با برگزاری اجلاس سران غیر متعهد‌ها در تهران  تنها یًک هدف را دنبال می‌‌کند و آن نمایش اقتدار مدیریتش  به جامعه ایران و به ویژه  تهران بزرگ است:
با خرید دویست دستگاه مرسدس بنز، به احتمال زیاد با تعطیلی شهر، با ریختن مرغ ارزان در تهران، ریختن یارانه‌ها به حساب مردم، دستگیری ده‌ها بلکه صد‌ها نفر  از فعالان  سیاسی، سانسور بی‌ سابقه اینترنت و سایر رسانه‌ ها و ... باید منتظر واقعهٔ‌ای غیر منتظره بود. نمی‌دانم چگونه  ولی‌ واقعه‌ای که همهٔ اذهان را به خود جلب خواهد کرد!
فردای کنفرانس هم  بیشترین تبلیغات در باب اینکه بیا و ببین که ایران اسلامی در پرتو هدایتهای رهبر به چه و چه رسیده...
اگر ایرانیان میهن دوست، تنها به نجات مردم از زیر سلطه این رژیم می‌اندیشند نباید از کنار این فرصت بزرگ بی‌ تفاوت بگذرند. حضور سران ده‌ها کشور در تهران خود تهدیدی بالقوه برای جمهوری اسلامی است، چرا که ماشین سرکوب رژیم با حضور سران کشورهای اسلامی از ترس آبرو(هر چند که بی‌ آبرو تر از هر بی‌ آبروییست) تقریبا نیمه فلج خواهد شد.
در چنین موقعیتی قصدمان این نیست که مردم را به خیابان فرا بخوانیم، نه! تنها روز دوم کنفرانس هشت شهریور با سر دادن "شعار دلبخواه"  (یا حسین میر حسین، زندانی سیاسی آزاد باید گردد، خامنه ای حیا کن مملکت را رها کن  یا سوت اعتراضی و...)   بر بام خانه ها خواهان آزادی موسوی و کروبی و همچنین  دیگر زندانیان سیاسی  شویم. پس هم میهن: پیش به سو‌ی‌ آزادی همه  فعالان سیاسی .

maandag 6 augustus 2012

دسته گلی به امید نوروزی قهرمان افتخار آفرین ایران تقدیم می کنیم

امید نوروزی، کشتی گیر فرنگی دسته 60 کیلوگرم ایران مدال طلای ‎‫المپیک‬‏ لندن را تصاحب کرد.
 این دسته گل از طرف دوستدارانت به شما سرور افتخار آفرین ایران تقدیم می شود.
     امید جان از زحماتت سپاسگزاریم.[]
  مقـــــــــــام قهــــــرمانی المپیــــک 2012 [] به افتخـــــــــــارش... []

zondag 5 augustus 2012

دسته گلی از طرف بچه های بالاترین به حمیــــــــد ســـــــــوریـــــــــــان [♥]

 
این دسته گل را از همین جا ( دنیای مجازی ) به شما قهرمان المپیک تقدیم میکنیم که باعث افتخار ایران شدید.
حمیــــــــد ســـــــــوریـــــــــــان [♥] سپاسگزاریم.

مقـــــــــــام قهــــــرمانی المپیــــک 2012 [♥] به افتخـــــــــــارش... [♥]
 

مستند ۳۷ روز از شاپور بختیار را باید دید و به این بزرگ مرد تاریخ افتخار کرد



از مستندی که به مناسبت سالروز درگذشت شاپور بختیار آخرین نخست وزیر شاه فقید که از" شبکه تلویزیونی من و تو" پخش شد، می شود نگاهی به زندگی او و کوشش در دولت ۳۷ روزه اش انداخت و براحتی از اینکه چه اهدافی در سر و چه افرادی قصد خدمت و چه افرادی قصد خیانت به مملکت داشتند، پی برد.
همینطور توضیحاتی در مورد ترور شاپور بختیار در خانه مسکونی اش در پاریس داده می شود.
لطفآ برای روشنگری تاریخ مستند را تماشا و خود قضاوت کنید.

عکسی از شاپور بختیار با شاه فقید