maandag 28 mei 2012

انتقاد از پدران و مادرانی که در خارج از کشور به فرزندانشان زبان مادری نمی آموزند

متاسفانه در این سالهای غربت نشینی بسیار شاهد خانواده هایی بوده ام که حاضر نشده زبان مادری را به فرزندانشان بیاموزند. حتی پدران و مادرانی که  در منزل به زبان فارسی صحبت کرده ولی با فرزندان خود به زبان بیگانه...!  نمیدانم برایشان تا این حد کسر شأن بوده که بخواهند به فرزندان خود زبان مادری بیاموزند ؟
فرزندانی که در سنین کودکی به راحتی قدرت فرا گیری زبان مادری را داشته، قربانی افکار پوچ و بیهوده خود کرده و بسیاری از این کودکان یا جوانان زمانی که برای مسافرت به کشور خود میروند حتی نتوانسته چند کلمه با اقوام و آشنایان خود صحبت کنند!
 زمانی که از والدین سوال میکنیم که چرا حاضر نیستید به فرزندانتان زبان مادری بیاموزید؟ جوابهای کاملا بی منطقی میشنویم  که مثلا حوصله نداریم ... اینجا زندگی 
 میکنیم و قصد بازگشت به ایران را نداریم و دیگر زبان فارسی به چه دردی میخورد؟ فرزند ما خودش علاقه ندارد! یا حتی افرادی عیب میدانند که فرزندان در اروپا به دنیا آمده شان زبان مادری را آموخته و ترجیح داده زبانهای دیگری را به آنها بیاموزند!
 در بین همین پدران و مادران بوده اند که نامهای خود تغییر داده و یک نام خارجی برای خود انتخاب کردند و حتی در بسیاری از خانواده های ایرانی مشاهده شده و حاضر نبوده یک وسیله (فرش ایرانی یا صنایع دستی و ...) از کشور خود در منزل نگه دارند که البته این را میتوان انتخاب شخصی دانست و اجباری در کار نیست ولی از اینکه به فرزندان زبان مادری را نیاموزند به عقیده من خیانت است. 
البته چنین  مواردی را بیشتر در خانواده های کم فرهنگ و تقریبا پایین جامعه مشاهده میکنیم که مثلا زمانی که به ایران سفر کردند جلوی فامیل و آشنایان با فرزندانشان به  زبان بیگانه صحبت کرده که به اصلاح خودشون " کلاس" بگذارند.
اگر بخواهد به همین منوال پیش رود فرزندان اینها  بعد از چند نسل دیگر حتی فراموش کرده  که اصل و نصبشان از کجا بوده و این خودش فاجعه ای بیش نیست.
خوشبختانه تمام این موارد  ذکر شده  شامل همه افراد نمی شود. بسیاری از ایرانیان در غربت به دنیا آمده و حتی از ایرانیانی که برای خود همسر خارجی انتخاب نموده هم به فرزندان خود زبان مادری را آموختند، بقدری به زبان مادری مسلط بوده که شاهنامه می خوانند و حتی این افراد مشغول کارهای فرهنگی و سیاسی هم می باشند و در بسیاری از عرصه ها آنچنان موفق بوده اند که باعث افتخار است.
به عقیده من کمترین کاری که برای فرزندانمان می توانیم انجام دهیم آموختن زبان و فرهنگ مادری است که امید دارم ایرانیان مقیم خارج به این امر توجه خاصی داشته باشند.

zondag 27 mei 2012

اتحاد بین کاربران برانداز رژیم در بالاترین

سی سه ساله جمهوری اسلامی کشور ما را بطوری شخم زده و ویران ساخته که اکثریت ملت افسرده و از زندگی ناامید شده اند. هر روز شاهد بد ترین خبرهای ناگواراز پسرفت کشور و همینطور مسائل نقص حقوق بشری ( اعدام ،زندان ، شکنجه و تجاوز و و و ...) هستیم.
کشوری که از لحاظ اقتصادی روزگاری دومین قدرت آسیا را داشته، حال جز آخرین ها است! یک عده انسان کاملا نالایق و جنایتکار بر میلیونها ایرانی حاکمیت میکنند.
شاید آمار دقیقی وجود نداشته باشد ولی حدود %۸۰ ملت از این وضعیت ناراضی بوده بطوری که اکثر جوانهای مملکت بخاطر نبود آزادی و مشکلات اقتصادی به فکر ترک کشور می باشند.
به فرد ایرانی که روزی در تمام دنیا با شخصیت و احترام کامل برخورد میشده، حال با دیده تحقیرمی نگرند.
 آمار دقیقی نیست ولی شاید %۵ از ملت چه در داخل یا خارج از کشور به فکر مبارزه با سران جمهوری اسلامی و حاضر به هزینه دادن برای رسیدن به آزادی بوده باشند. متاسفانه از آنجاییکه در سی سه سال قبل زمان انقلاب همه گروه ها با هم اتحاد داشته و برای بر اندازی حکومت پهلوی به هم اعتماد کرده و بعد از انقلاب یک جورایی همه از هم ضربه خوردند، دیگر آن تجربه تلخ  بین گروه ها باعث شده  بی اعتمادی بقدری باشد که حتی امروز هم همین محدود افراد مبارز نتوانند براحتی کنار یک دیگر بایستند.
از طرفی کمک های میلیون دلاری که از طرف غرب به اپوزیسیون آن زمان میشده هم خبری نیست و این چند درصد مبارز آزادیخواه فعلی با دست خالی و یک دنیا نفاق، مشغول مبارزه  با حکومتی بوده  که تمام سرمایه های کشور را برای بقای خود و سرکوب کردن مخالفین هزینه میکند.
به صراحت میگویم مهمترین مشغله ذهنی هر شخص مبارز (از رهبران تا افراد کاملا معمولی) این بوده که به چه صورت باید مبارزه کرد و چاره کار در چیست؟  از آنجایکه تفاوت سلیقه در بین افراد و رهبران اپوزیسیون بسیار بوده حتی نتوانستند در بعضی از موارد حتی کوچکترین وجه مشترکی برای اتحاد داشتن پیدا کنند.
همگی میدانیم بدون اتحاد کاری از پیش نمی رود و اتحاد داشتن %۱۰۰ هم در عمل امکان پذیرنبوده و نیست.  فعالان یا رسانه هایی هستند که هنوز به اصلاحات اعتقاد داشته و ماندگاری رژیم برایشان به مراتب مهمتر از رسیدن به آزادی و دموکراسی با شراکت دیگر گروه ها است. ( اتحاد با دیگر تفکر ها را ننگ میدانند! )
حال بنده به عنوان یک ایرانی آزادیخواه از " تمام گروه های برانداز" که در فردای آزاد ایران به دموکراسی و رفراندوم اعتقاد داشته خواهشمندم بدون توهین و یک دیگر را متهم کردن و همینطور پیشداوری کردن دست اتحاد به سوی یک دیگر دراز کرده تا بتوانیم  رژیم خونخوار اسلامی  را به زانو در بیاوریم.
فراموش نکنیم برادران و خواهران مبارزمان در بند رژیم، تمام چشم و امید شان به ما است. ( اگر خود یک اعدامی می بودید چه انتظاری از فعالان سیاسی میداشتید)    
اگر قرار بر بهانه گرفتن یا تمسخر گروه ها باشد، بی شک هر گروهی نقطه ضعف خود را دارد که میتوان براحتی برای هر تفکری صد ها مطلب برای نفاق انداختن نوشت. 
دیگر آب به آسیاب دشمن ریختن بس است.
  بیاید نه در حرف بلکه یک بار هم که شده در عمل از هم حمایت کرده و نگذاریم میهنمان از این که هست ویرانتر گردد.  
 

zaterdag 26 mei 2012

دق کردن جمهوری اسلامی از مصاحبه شاهزاده رضا پهلوی با رسانه های معتبر ایرانی و خارجی

در سالهای اخیر و مخصوصا  بعد از طرح شکایت شاهزاده رضا پهلوی از سید علی خامنه ای برای نقص حقوق بشر و آزادی میر حسین موسوی رهبر جنبش سبز، جمهوری اسلامی بد جور عصبانی شده بطوری که حتی لابیگران رژیم در خارج از کشور به تکاپو افتادند تا در حد امکان جلوی ایشان را گرفته و یا از دولت های غربی  بخواهند که با ایشان همکاری نکنند!
ولی گویا لابیگران اینبار آنچنان موفق نبوده و روز به روز رسوا تر از قبل شاهد موفقیت و محبوبیت شاهزاده هستند.
در حال حاضر شاهد مصاحبه  شاهزاده رضا پهلوی با رسانه های معتبر ایرانی و خارجی هستیم و درج این خبرها به هیچ وجه برای لابیگران رژیم خوشایند نیست.
مخصوصا زمانی که عکس و مطالب ایشان بزرگ در سایتها و روزنامه های خارجی به چاپ میرسد. 

چرا تغییر دین ؟



در سالهای اخیر معضل بسیاری از جوانان ایرانی تغییر دین بوده واین مساله به صورت اپیدمی در حال فراگیر شدن است.
افرادی  که به هر دلیل از دین اسلام زده شده اند را بطور کلی میتوان به ۲ دسته تقسیم کرد.
دسته اول افرادی هستند که بدون دین زندگی برایشان میسر نیست و طبق عادت باید با خدایی راز و نیاز کرده و یک جورایی خود را وابسته با نیرویی بالاتر میدانند که بیشتر این افراد بعد از تغییر دین اسلام  به دین زرتشت یا مسیحیت روی میاورند.
دسته دوم که بیشتر اهل مطالعه و منطق هستند بطور کل ترجیح داده دین را بوسیده و برای همیشه کنار بگذارند.
حال چه شده که جوانان داخل کشور خطر مرگ را به جان خریده و اینچنین با سرعت به فکر تغییر دین یا بی دینی افتادند؟
از طرفی در سالهای اخیر میتوان گفت اکثریت خانواده ها برای نوزادانشان به جای اسامی عربی، اسامی اصیل پارسی انتخاب نمودند. نکته قابل توجه این است که حتی بیشتر خانواده های مذهبی و کم سواد جامعه هم برای فرزندانشان اسامی پارسی انتخاب کردند! بطوری که رییس ثبت احوال کشور هم از این موضوع 
شدیدا شکایت داشته که اگر به همین منوال پیش رود، نسل آینده نامهای ائمه اطهار را فقط در کتابها می بینند.
همانطور که نسل قدیم اکثریت جوانها زنجیر و پلاک "علی ، محمد یا الله " در گردن می آویختند، در حال حاضرنسل جوان  پلاک "فروهر ، صلیب یا تخت جمشید و شیر خورشید" در گردن می آویزند.
براستی باعث این همه انزجار نسل جدید از اسلام در چیست؟ 

غیر از این بوده که جمهوری اسلامی در این سی سه سال با تمام بدی هاشون بزرگ ترین خدمت را برای شناخت دین به ما کردند ؟

vrijdag 25 mei 2012

ورژن جدید "هنرعشق بازی" زیر نظر حجةالاسلام حسین دهنوی در بازار عرضه میشود



معرفی محصول: توصیه های دانشمند حجةالاسلام حسین دهنوی با ۳۰ سال سابقه کار در ساخت فیلم های پورنو در حوزه علمیه قم که به بررسی مسائل جنسی در زندگی زناشویی می پردازد.



woensdag 23 mei 2012

چرا کشورهای غربی از جمهوری اسلامی ( لو لو خور خوره منطقه ) حمایت میکنند؟

 
 
شاید سوالی که در ذهن خیلی از ما ایرانیان مبارز خطور کرده این باشد که چرا غرب از اپوزیسیون فعال ایرانی مخالف حکومت جمهوری اسلامی حمایت نمیکند؟ با اینکه در گذشته برای مبارزه با حکومت پهلوی از هر لحاظ (امکانات مالی و رفاهی)  مخالفین فعال سیاسی حکومت پیشین را در داخل و خارج از کشور حمایت میکردند! 
امروز در خبر ها خواندم شرکت بریتانیایی BAE، یکی از بزرگ ترین شرکت های صنایع دفاعی بریتانیا قراردادی به ارزش "سه میلیارد دلار" با عربستان سعودی  برای فروش جنگنده های آموزشی هاوک به این کشور امضاء کرده است. 
آیا غیر از این است که کشورهای غربی با بودن کشور جمهوری اسلامی ایران ( لولو خورخوره منطقه) از فرصت نهایت استفاده را کرده و قرارداد پشت قراداد برای فروش سلاح با کشورهای عربی می بندند؟  
در این سالها که جمهوری اسلامی بزرگترین عامل بی ثباتی منطقه بوده، دنیای غرب ضرر کرده یا استفاده؟
این قراردادهای میلیاردی بین دنیای غرب و دنیای عرب نشان از چیست؟
تا به کی باید به انتظار کمک بیگانه برای آزادی میهنمان بنشینیم؟
تا به کی باید به انتظار نتیجه مذاکره های بین جمهوری اسلامی و غرب بنشینیم؟ 
تا به کی بگذاریم ما ملت آسیب دیده را خر فرض کنند؟   
 براستی ننگ بر حکومت های منافع طلبی که خود را مدافعان حقوق بشر میدانند.
 
 

maandag 14 mei 2012

لطفآ برای صفحه فیسبوکی ( کون لق کوروش کبیر ) گزارش رد کنید




امروز زمانی که در صفحه فیسبوک گشتی میزدم به گروهی ( کون لق کوروش کبیر ) با ۳۶۷۸ عضو بر خوردم که انگار برق ۲۲۰ ولت بهم وصل کردند و همینطور حاج و واج مونده بودم از کار بعضی از ما ایرانیها...!
 وقتی نگاهی به افراد گروه عضو شده انداختم از اتحاد جهان وطنی ها با تجزیه طلب ها کم مونده بود خشکم بزنه و متاسفانه در بین افراد عضو شده در این گروه عکس افرادی را مشاهده کردم که باید با کمال شرمندگی عرض کنم عضو فیسبوک من و از فعالین سیاسی و مدافعان ۲ آتشه حقوق بشر هم هستند! :(
براستی نمیدانم چنین افرادی که این همه سنگ خدمت به بشریت و همه خود را مدافعان ۲ آتشه حقوق بشر میدانند هدفشان از ساختن این گروه چیست ؟ اگر از ایران و ایرانی تا به این حد نفرت دارند دیگر چرا خود را فعالین سیاسی معرفی کرده و با گذاشتن جملات زیبای پارسی در صفحه فیسبوک خود تلاش در ظاهر سازی دارند؟
 چطور باید افرادی که این چنین به هویت خود توهین کرده و ایدولوژیک درمان ناپذیرشان را تحت شعاع هر چیز قرار داده، ایمان داشته باشیم؟ چطور زمانی که برای آزادی و جان یک زندانی سیاسی یا برای حفظ نام خلیج فارس در همین فیسبوک کمپینی راه میافتد بزور به هزار نفر میرسه ولی برای چنین صفحه هایی بالای چند هزار عضو ...؟!
                                                                              ******
 از تمام هم میهننان گرامی خواهشمندم برای صفحه مورد نظر گزارش رد کرده تا دیگر چنین انسانهای بی هویتی به خود اجازه هر گونه توهین به هر ملتی را ندهند.



vrijdag 11 mei 2012

بیانیه رسمی امام نقی (ع) در مورد صدور قتل شاهین نجفی از طرف شیعه آنلاین !

  
امروز از طرف ابولاشی پیغام رسید که سایت شیعه آنلاین  "صد هزار دولااااااااااار" جایزه برای قاتل شاهین جان خودمان گذاشته است!
بعد از شنیدن خبر سیم هایم بد جور داغ کرد و نمی دانم شما "مخ قاد زده ها" قرار است به امت من درس شیعه گری بدهید یا وحشی گری ؟
بهتر نبود با این مبلغ مفت بدست آورده به جای کارهای تروریستی مکانی برای کارتون خواب های شهرمان می ساختید؟
بهتر نبود آن غیرت و تعصب خشک را برای خواهرانتان که درکشورهای عربی از روی ناچاری به هرزگی افتادند، میگذاشتید؟
بهتر نبود زمانی که شنیدید لاشخورها (چین و روسیه) از همه طرف به کشورتان تجاوز کرده اند یا عربستان قصد تجاوز به جزیره هایتان و حتی نام " خلیج فارس " را هم دزدیدند، قلبتان درد میگرفت ؟
چطور ۳۳ ساله هر روز هزاران نفر در رسانه ها به رهبر الدنگ تان  بد ترین توهین ها را کرده قلبتان درد نگرفته تا این بیچاره شاهین جانمان یک مذاقی با ما کرده زودی جایزه صد هزار دولااااااری صادر کردید؟ ( چرا برای این همه فحش خواهر و مادری که در طول این سالها به سید علی گدا دادند حاضر نشدید یک پاپاسی هم مایه بگذارید اون وقت برای من صد هزار دولاااااار ؟ ) از احساسات امت ساده من سو استفاده میکنید ؟
بد بخت ها سایت شاهین جانمان را هک میکنید؟ میدانستید از زمانی که از شیکم ننتون افتادید بیرون مغزتون را همون زمان برای شوخی هک کردم و دیگه هم هر کاری کردم نتونستم درست کنم؟
دوست دارید همانطور که بعد از لخت شدن گلشیفته جانم فتوا دادم همه دنیا به حمایتش لخت شوند باز هم فتوا بدهم تمام هنرمندان لس آنجلسی از فردا مدل شاهین جانمان بخوانند تا ببینم چند تا از این صد هزار دولااااااااااار ها دارید که خرج کنید؟ :)
فقط کافی است یک بار دیگر بشنوم اینطور در کار من فضولی کردید دیگر خودم "عمه عطار" همه تان را یک جا صلوات میدهم! روشن شد ؟
ای لعنت خدا بر شما "گوز آنلاین ها"  منی که اینقدر محبوب بودم که همه برایم می خواندند " آن کیست که همه عالم دیوانه اوست؟ " حالا کاری کردید که من هم از خجالت بروم تغییر دین بدهم و نامم را بجای نقی بگذارم یوگی!   

woensdag 9 mei 2012

عده ای که نتوانستند ایرادی از شاهزاده بگیرند چاره کار را درتخریب هوادارانش یافتند!

چند روزیست که عده ای شناخته شده به هواداران شاهزاده رضا پهلوی در سایت بالاترین به شدت حمله کرده اند! 
جالب اینجاست این افراد همیشه در تلاش بوده اند به هر نحوی حتی با شناسه های مسخره ...  شاهزاده رضا پهلوی و هوادارانش را مورد توهین و تمسخر قرار دهند.
و جالب تر اینکه حتی در گروهشان افراد سیاسی آنها را همراهی میکنند که هویت هایشان هم در بالاترین شناخته شده است!
شاهزاده رضا پهلوی تا به امروز در راه مبارزه عملی علیه گروه یا سازمانی انجام نداده و به جرات میگویم یکی از دموکرات ترین مبارزینی است که تا به امروز دیده ام.
طبیعا هواداران شاهزاده هم اگر دموکرات نباشند نمیتوانند ادعای هواداری ایشان را
داشته باشند.
از لحاظ ادب هم بخاطر جملات ( فسیلی! ) که بکار میبرند : درود ، گرامی ، پاینده باشید ، بدرود و و و .... مورد تمسخر خیلی ها قرار گرفته اند!
این عده همیشه شاکی، بارها همه هواداران را مورد تمسخر قرار داده و بعد از گرفتن "منفی به لینکشان" شکایت دارند  که چرا لینک هایمان را فیلتر کرده یا بعضا از جملات  توهین آمیز استفاده میکنید؟!
آیا لشکر صاحب زمان اینچنین آماده باش هستند تا لینکی که گذاشته میشود با کامنت های همانگ شده شان هواداران را مورد تمسخر قرار دهند؟! ( اسامی موجود است و اگر بالایارها اجازه دهند مینویسم )
من از تمام افرادی که متن را می خوانند خواهشمندم  به آرشیو تمام لینک های پست شده از هواداران شاهزاده بروند و خود قضاوت کنند که در چه مواردی لینک گذاشته اند تا راحت تر به ماهیت شان پی ببرند.
قرار نیست تمام افراد موافق تفکر مشروطه خواهان باشند ولی دیگر در این زمانه هر شخص باسواد و با شعوری می داند با توهین کردن به یک دیگر همانند ۳۳ سال گذشته به جایی نخواهیم رسید و کاری را از پیش نخواهیم برد و چاره کار تنها در اتحاد است ، اتحاد است، اتحاد ...
به هر حال به مهمترین هدفشان رسیدند  که من را امروز از جاده اصلی (مبارزه با جمهوری اسلامی) منحرف بسازند تا مبادا انرژی که صرف نوشتن همین مطلب شد را در راه آزادی میهن یا لینکی از درد جامعه در همین سایت بگذارم.
به امید روزی که یک دیگر را دوست بداریم و همگی تنها به آزادی میهن بیاندیشیم و همه چیز را به رفراندوم در فردای آزاد ایران بسپاریم. 

maandag 7 mei 2012

به کدامین درد بیاندیشیم ؟

 چند روزی است که مدام مطالب انتقادی که چرا با داشتن همه گرفتاریهای ملت،  مساله "خلیج فارس" را بزرگ می کنید، مشاهده میکنیم! یا آن زمان که از حق دریای خزر دفاع می کردیم تا  رژیم بی لیاقت بیشترین حق دریای خزر را به روسها نبخشد یا زمانی که برای نجات دریاچه ارومیه اقدامی کردیم هم به همین منوال مورد اتهام و حتی تمسخر عده ای قرار گرفتیم.

متاسفانه عده ای همیشه در تلاشند تا هر راه و روشی که برای مبارزه انتخاب میکنیم، ایرادی بگیرند!
 آن دسته از افراد که عقیده دارند باید در حال حاضر فقط به فکر ملت بود آیا برای آنها خاک ملت مهم نیست ؟
برای مثال اگر پدر شما در زندان باشد و شما در تلاش برای حکم عفو پدر بوده و همزمان  بشنوید به حریم منزلتان  تجاوز شده چه میکنید ؟ به هر دو مساله نمی پردازید ؟
اگر از بین چندین هزار فعال سیاسی داخل و خارج از کشور عده ای به چنین مسائلی بپردازند ایرادی دارد ؟
بهتر نیست اگر قرارباشد انگی زده شود به  آن دسته از اکثریت خاموشی باشد  که تحت هر شرایطی سکوت را اختیار میکنند؟
در شرایطی که دولت بی لیاقت ما اینچنین  باعث سر افکندگی و تحقیر شدنمان میشود که هر کس و نا کسی به خود اجازه دهد هر تصمیمی برای میهن مان بگیرند، آیا شما هم انتظار سکوت یا بی تفاوتی را از ما دارید؟ 
آیا وظیفه تک  تک مان  نیست که اگر شخصی راه و روشی  برای مبارزه ارائه کرد حتی اگر موافق نبودیم بجای تمسخر و توهین یک راه و روش  منطقی عرضه کنیم؟
براستی چرا اینقدر با منفی بافی هایمان همه چیز را سیاه و سفید میبینیم ؟ 

zaterdag 5 mei 2012

اعتراض ایرانیان در گوگل فیسبوک در ارتباط با حذف نام "خلیج فارس"




ازتمام همیهنان گرامی که عضو فیسبوک هستند، خواهشمندیم به صفحه گوگل در فیسبوک (http://www.facebook.com/#!/Google) بروید و چنین کلماتی :
 PERSIAN GULF / Golfe Persique / Perzische Golf / Golfo Persico / الخلیج الفارسی / خلیج پارس / Persischer Golf
را بنویسید.
امیدوارم که شما سروران گرامی هم کامنتی در فیسبوک گوگل بگذارید تا مسؤلان  گوگل متوجه شوند ایرانیان از این حرکت ناشایست حذف نام " خلیج فارس " از گوگل مپ ناراضی هستند. 

vrijdag 4 mei 2012

کمپین اعتراض به حذف عنوان "خلیج فارس"از گوگل مپ در فیسبوک



بدنبال ادعاهای کذب و زیاده خواهانه ...اخیر مقامات امارات متحده و برخی کشورهای عربی منطقه در خصوص مالکیت این شیخ نشین نوظهور در جغرافیای سیاسی جهان،بر جزایر سه گانه تنب بزرگ و کوچک و ابوموسی، موتور جستجوگر گوگل نیز اقدام به حذف عنوان "خلیج فارس"از خدمات نقشه خود(GoogleMap")نموده است. لذا اعضای این صفحه ضمن اعتراض به این اقدام سیاسی و جانبدارانه مسئولان گوگل که در تضاد کامل با موازین اخلاقی و حرفه ای ...در دنیای مجازی است،حمایت خود را از مالکیت تاریخی و بلا شک ایران بر این جزایر و خلیج همیشگی فارس اعلام داشته و خواهان تصحیح این اقدام زشت و بازگرداندن عنوان تاریخی"خلیج فارس" به فضای گوگل می باشیم. اعضای این صفحه همچنین ضمن احترام به تمامیت ارضی تمامی کشورها و پرهیز از هر گونه اقدام تنش زا و خارج از عرف دیپلماتیک،خواهان احترام متقابل و به رسمیت شناختن تمامیت ارضی ایران از سوی کشورهای جهان بویژه همسایگان عرب منطقه است.
http://www.facebook.com/eteraz.persiangolf

لطفآ وارد صفحه فیسبوک شوید و در آنجا با لایک کردن عضو شوید .

donderdag 3 mei 2012

باید " گوگل " را تحریم کنیم


 موتور جست و جوگر عظیم گوگل، نام خلیج فارس را از روی خدمات دهنده نقشه (google maps) خود حذف کرده است.


به گزارش فارس به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران، سرویس خدمات دهنده google earth این سایت نیز مانند سابق کماکان از عنوان مجعول "خلیج عربی" در کنار نام خلیج فارس استفاده می کند.


گوگل بزرگترین موتور جست و جوگر اینترنت است که امکانات خدماتی آن مانند maps و earth مورد استفاده صدها میلیون نفر در سراسر جهان است.


این کمپانی هیچ توضیحی درباره حذف نام خلیج فارس از نقشه خود نداده است و این در حالی است که در صورت جست و جوی معادل نام خلیج فارس به زبان های مختلف در نقشه گوگل، این برنامه شما را به محل خلیج فارس بر روی نقشه هدایت می کند بدون آنکه نام آن بر روی صفحه وجود داشته باشد.
                                                                ***************************************************
حال وظیفه تمام  ایرانیها در سر تا سر جهان اینست که سایت گوگل را تحریم کنند، همینکه سایت گوگل متوجه شود توسط چندین میلیون ایرانی تحریم خواهد شد، خودش ضربه بزرگی خواهد بود و شاید دوباره نام خلیج فارس را در گوگل مپ اضافه کنند.
  اکثر ما ایرانیها صفحه اول اینترنت مان  سایت گوگل است و با هر بار باز کردن صفحه اینترنت روزانه چندین بار بی خود و بی جهت  گوگل کلیک میخورد!
لطفآ فقط زمانی که با این سایت کار داشته آن را باز کنید و دیگر به عنوان صفه اول اینترنت استفاده نکنید.
فراموش نشود چندین سال پیش یک بار هم یک شرکت هواپیمایی عربی از عنوان مجعول "خلیج عربی" استفاده کرد که با تحریم ایرانیها دیگر از چنین عنوانی استفاده نکردند.

از شما میهن دوستان تمنا میکنم  در حد امکان اطلاع رسانی کرده و باید در این مورد همگام و همدوش شده  تا دیگر هیچ سایت یا رسانه ای به خود چنین اجازه ای نداده که هر طور که دلشان خواست با نام خلیج فارس بازی کنند و به مسؤلین سایت گوگل هم ثابت کنیم که نام خیلج تا ابد فارس میماند.
اگر نتوانیم جلوی چنین اقدامی را بگیریم چه بسا که آنها پا را از گلیم خود فراتر نهاده  و خواستار جزیره های ما هم بشوند.