zondag 3 juni 2012

حق کشی و باند بازی در بالاترین در حد تیم ملی!


متاسفانه در  سایت بالاترین در بعضی از موارد اتفاقاتی رخ میدهد که اصلا منطقی نبوده  و سانسور را حتی بیشتر از داخل کشور احساس می کنیم .
دیشب ویدئو یوتوبی از سخنان شاهزاده رضا پهلوی در نشست با ایرانیان ساکن هلند در سایت بالاترین گذاشتم و جالب اینجاست همین ویدئو یوتوب را دوست عزیزم بعد از چندین ساعت زحمت ادیت کردن تازه در یوتوب گذاشته بود که حتی یک کلیک هم نخورده بود.
از طرفی همان زمان  در حال گذاشتن ویدئو یوتوب در سایت بالاترین بودم که شخص دیگری هم گویا فقط با فاصله "چند دقیقه" زودتر گذاشته بود. ( یعنی هر ۲ هم زمان به فکر گذاشتن بودیم نه اینکه با فاصله چند ساعتی ...)
لینک خیلی زود رای آورد که با آمدن چند افراد کاملا شناخته شده (...) فقط با ۳ منفی لینک فیلتر شد! و بعد از چند ساعت حساب ... برای ۱۴ روز بسته شد!
در روز صد ها بار لینک تکراری در همین سایت میآید که همه میدانند و اگر قرار باشد همه حساب ها بسته شود که باید روزی ۵۰ تا شناسه را ببندند.
غیر از این بوده که چون موضوع گفتگوی  " رضا پهلوی " در پیش بوده باید توسط سایبری... فیلتر می شده؟
بعد تازه این اقدام جرمش ۱۴ روز بسته شدن حساب  بوده؟!
می دانم اکثر موارد بصورت خود کار صورت می گیرد ولی بهتر نیست بگوییم با این شیوه فقط چندین نفر از افراد سایبری میتوانند براحتی  سایت را در اختیار بگیرند و هر شناسه ای را بصورت معلق در بیاورند.
یادمه زمان رئیس جمهوری خاتمی زمانی که در شمال بود وقتی خبرقتل های زنجیره ای را دادند با عصبانیت گفت بیایید ما را هم بکشید.
حال با صدای بلند به بالایاران محترم  میگویم با حذف کردن ما هر چند اگر افکار پوسیده ای داشته باشیم چه هدفی را دنبال می کنید ؟  تمرین دموکراسی ؟ یا تمرین ...؟
**********************************************
در ضمن بد نیست نگاهی به عکس ها و مدارکی که در داخل وبلاگ گذاشتم بیاندازید تا بهتر متوجه شوید چه  افرادی در سانسور کردن ها نقش دارند. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten