vrijdag 22 juni 2012

اپوزیسیون ۸۵ درصدی!



در برنامه افق مورخ ۲۰-۰۶-۲۰۱۲ صدای آمریکا در انتهای صحبت‌های آقایان رضا پهلوی و شریعتمداری،آقای شریعتمداری گفتند: که آقای رضا پهلوی بارها بیان کرده‌اند که با روی کار آمدن یک حاکمیت مردمی و دمکرات که اصول حقوق بشر در رأس برنامه‌هایش باشد و در راه ایرانی‌ آباد و آزاد برای همه ایرانیان تلاش کند، ایشان(یعنی آقای رضا پهلوی) به ۸۵ درصد خواست خود رسیده‌اند و ما ( آقای شریعتمداری و طیف جمهوریخواهان  ) تمام کوشش خودمان را می‌کنیم که آقای رضا پهلوی به خواست خود (%۸۵ ) برسند.
به زبان ساده اینکه برای ما مهم این است که ما به قدرت برسیم و نه اینکه با همکاری همهٔ ایرانیان دلسوز به حال میهن، در راه برچیدن نظام جمهوری اسلامی تلاش کنیم!
من از سوابق آقای شریعتمداری بی‌ اطلاع نیستم و همیشه از وقتی‌ که ایشان در محافل رسمی‌ و جریانهای فعال در مبارزه با جمهوری اسلامی ظاهر شده‌اند ایشان را صادقتر و واقع بینتر از خیلی ها دیده ام و هنوز هم میبینم، ولی‌ با دیدن این مباحثه بین آقای رضا پهلوی و ایشان، این سوال برای من پیش آمده که واقعا آقای شریعتمداری به این نظرند که: طرفداران و حامیان طیفشان از طرفداران و حامیان آقای رضا پهلوی بیشتر است؟
  یا نه، نظر ایشان این بوده که با علم به این امر که آقای پهلوی با داشتن طرفدارانی به مراتب بیشتر از مجموعه طیف ها ی جهوریخواه ( اگر من را به جرم حقیقت گویی به حماقت گویی متهم نکنید) و مجموعه اپوزیسیون، توقع دارند که ۸۵ درصد آرزوی ملت ستم کشیدهٔ ایران را ایشان تحقق‌ بخشند؟ که این عقیده و نظر چیز بدی نیست! ولی‌ آیا واقع بینانه‌ هم هست؟!
 به زبان ساده‌تر نبایست واقع بین بود؟    همانطور که آقای رضا پهلوی در پایان این مناظره باز هم تکرار کردند که من
 در هر صورت مشترکات زیادی با نظرات آقای شریعتمداری دارم و امیدوارم که با همکاری هم، به توافقاتی بیشتر دست پیدا کنیم که بر اساس واقیعت، نه بر پایه رویاها و تمناهای من درون خود، منی که شوربختانه گریبان تک تک ما ایرانیان خارج‌نشین را گرفته و حاکمان ایران برباد ده امروز میهن مان بر این منیت ما، با هزاران وسیله و ابزار و توسل به همه گونه ترفند و با استفاده از نیروی انسانی باهوش ایرانی‌ و ثروت فراوان ایران‌زمین، دامن زده و همچنان بر مسند ویرانگر خود تکیه کرده‌اند و بر ریش من و شما می خندند، هر چند که ملت سلحشور ایران خواب از چشمان آنان ربوده است.


 گفتگوی شاهزاده رضا پهلوی با آقای شریعتمداری در برنامه افق :

http://www.youtube.com/watch?v=25vHkH3qUd0&feature=player_embedded

Geen opmerkingen:

Een reactie posten