maandag 2 juli 2012

لینکی که به ناحق به دلیل توهین به قومیت حذف شد!



اول از همه طلب پوزش از بالایار محترم بابت وقتی که میگیرم.
سوالی دارم که بارها دیده ام دیگر کاربران بالاترینی هم داشته اند ولی جوابی نگرفتم!
چندین بار لینک هایمان شاید به ناحق حذف شده و اگر ای_ میل هم بفرستیم جوابی نمی گیریم که البته می دانیم برای شما سروران  مقدور نیست به تک تک ای- میل ها جواب بدهید.
بنابرین مجبور شدم در اینجا سوالم را مطرح کنم و زود میرم سر اصل مطلب و کوتاه مینویسم. نمی دانیم شما بزرگواران بنا به دلایل خاصی لینک ما را حذف می کنید یا بطور اوتوماتیک و خودکار با چند گزارش ... حذف میشوند؟ آیا شما هر لینکی که بطور اوتوماتیک حذف می شود هم چک می کنید؟
دیروز طنزی نوشتم که نه توهینی در کار بود و نه قومیتی را مورد تمسخر قرار دادم و بعد از ۱۶ ساعت با ۱۵۹ رای مثبت به دلیل "توهین یا تمسخر گروه‌های قومی، زبانی، مذهبی یا جنسیتی حذف شد"
باور کنید چندین بار متن را مرور کردم تا بدانم در کجا به قومیتی توهین کردم ولی جمله ای نیافتم و حتی از چندین دوست وارد هم سوال کردم و آنها هم جمله خاصی که که باعث حذف شدن این لینک شود نیافتند.
از شما بالایار بزرگوار خواهشمندم یک بار متن بنده  حقیر را بخوانید و اگر جایی جمله تمسخر آمیز یا توهین قومیتی مشاهده کردید همین جا بنویسید تا من مقابل همه از تمام دوستان و شما صد بار عذر خواهی کنم.
_____________________________________________________
در آخر توضیح می دهم  هدفم از نوشتن این مطلب این بوده که به همه فعالین سیاسی گوشزد کنم اگر به همین شیوه ( کاری که در این سی سه سال انجام دادیم ) پیش برویم، همه جا پیشرفت می کنند ولی ما بعد از صد سال هم به هیچ کجا نخواهیم رسید و بلکه عقب گرد هم می کنیم.( لبته در قالب طنز )
اگر در قسمت سرگرمی با تمام گروه های سیاسی شوخی کردم هم هدف این بوده که ما فقط آموخته ایم در قسمت سرگمی یکدیگر را مورد تمسخر قرار دهیم! ( دیروز هم در کامنت دوستی که منفی داده بود نوشتم : (         saeeeeed_nl حدود ۱۶ ساعت قبل گفت:
برادر مجاهد عزیز هدف از نوشتن این متن مسخره کردن شما نبود که منفی می دهید.
بلکه مثال زدم ما فقط بلد هستیم یک دیگر را مورد تمسخر قرار دهیم و در نهایت بعد از ۱۰۰ سال در جا زدن به هیچ کجا نخواهیم رسید. )
_________________________________________
سپاسگزار خواهم بود اگر جوابی از شما سروران ببینم .
با احترام سعید

Geen opmerkingen:

Een reactie posten