woensdag 18 juli 2012

سید جان با کدام تلسکوپ نگاه میکنی که نشانه ای برای باز شدن فضا میبینی ؟


سید جان  شما را به جد بزرگوارت قسم میدیم اینبار دنبال نشانه نباش و و زود واکنش نشون نده و همانطور که تابحال سکوت کردی باز هم سکوت کن بگذار به کارمون برسیم!
مشدی ۸ سال یعنی ۲۹۲۰ روز رئیس یک مملکت بودی با ۲۰ میلیون رای پشت سرت هیچ  کاری نکردی و ما که با هزار امید به امامزاده شما دخیل بستیم و بی حاجت گذاشتی و همگی را با وعده های شیرینت راحت فرستادی سر کار ... حالا برای من بیانیه میدی و بدنبال نشانه از باز شدن فضا هستی؟!

سید جان به روح آقا خودت باعث شدی ملت بعد از هشت سال چنان از اصلاحات زده بشن تا از روی لج و لج بازی با تو یکی برن  به احمدی نژاد رای بدن و اینطور بدبخت بشیم.
حالا دیگه باز چه خوابی برامون دیدی ؟

جون سید بیا اینبار آقایی کن دست از سر ما ملت بردار که دلمون بد جور از دستت خونه ...
اگر بلدی حرف بزنی برو چهار تا بیانیه برای آزادی رفقات "میر حسین و کروبی" بده بیرون تا بدونیم خدای ناکرده ... نیستی و اگر بلدی بنویسی برو چهار تا مطلب برای آزادی زندانیان سیاسی بنویس تا بدونیم بی ... هم نیستی!
 سید خندان به حضرت عباس با بیانیه چند هفته پیشت بد جور گریه من یکی را در آوردی! شما هنوز میترسی آقایان کاری کنند جوانان کشور، اسلام یا حکومت اسلامی نخواهند؟!
نگاه کن این کپی نوشته خودته که اینجا میگذارم تا نگی نگفتم.

سید به ریشت قسم ملت درهزاره سوم دنبال اسلام و حکومت اسلامی نیستند. بابا اینترنت اومده دیگه ملت بلده بخونه ، ببینه ، بشنوه ، مقایسه کنه و درست تصمیم بگیره ...
جون سید روزی چند ساعت پای اینترنت میشینی ؟ اصلا کدوم سایتها را نگاه میکنی ؟ دوست داری آدرس ۴ تا سایت رو همین جا بنویسم تا بدونی دنیا چه خبره ؟
سید به جون خودت چند روز پیش یک بچه محصل از من پرسید کی اول فهمید کره زمین گرده ؟ گفتم گالیله ! گفت گالیله اول بدنیا اومد یا حضرت محمد (ص) ؟ (منظور بچه رو فهمیدی ؟)
داداش گلت هم که دیروز علنا اعلام کرد: ما با برانداز ها کاری نداریم !

ای کاش رفراندومی صورت می گرفت و می فهمید چند درصد از ملت خواهان (اصلاحات ) نیستند و برانداز هستند تا داداش جونت بدونه با چند درصد کار نداره !
خلاصه اینکه سید جان شما دیگه نقش سوپاپ... بازی نکن که بهت نمی یاد! 
حالا ببینین کی بهت گفتم ؟ بعد نگی نگفتی؟
چون نمی خوام اگر سیلی اومد شما را هم با خودش ببره ...

2 opmerkingen:

  1. سلام بزرگوار
    حمید هستم و خیلی خیلی علاقه مند به فعالیت در بالاترین هستم
    اگر امکانش هست براتون منو دعوت کنید
    ضمنن وبلاگ minimalkade dot blogfa dot com
    از فعالیتهای من هست
    پایدار باشید
    hamid_khosravian@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. حمید گرامی شما که عضو سایت بالاترین هستید !
    حالا که خواستم دعوتنامه بفرستم سیستم هوشمند بالاترین گفت شما عضو هستید.

    BeantwoordenVerwijderen