donderdag 26 juli 2012

بزرگ ترین خدمت جمهوری اسلامی به ایرانیان در تاریخ !

تابحال تنها حسنی که جمهوری اسلامی با داشتن هزاران ایراد در این سالها داشته، نشان دادن ماهیت واقعی اسلام بوده است. دینی که ترمز هر گونه پیشرفت بشریت بوده را هیچ نظامی جز حکومت اسلامی  نمی توانست اینچنین واضح برای ملتش تشریح کند. 
ملتی که حاضر بود جان خود را تحت هر شرایطی فدای اسلام کند و هیچ نقدی که مربوط به دین باشد را نمی پذیرفته و حتی در خیال خود شک کردن را هم گناه می دانسته، امروز براحتی دین را نقد و به چالش می کشد.
ملتی که در سی سه سال قبل صحبت های آیت الله خمینی را که همیشه با استفاده از ابزار اسلام وارد می شده را به صحبت های پادشاه ایران که همیشه از تجدد خواهی و مدرنیزه صحبت می کرده ترجیح می دادند.
حال چه شده که اولین کشور مسلمان در جهان که کمترین تعداد مسلمان واقعی را دارا است؟  در دنیای مجازی در فیسبوک یا توییتر و دیگرسایت های فقط ایرانی است که حال به این صورت اسلام را نقد و رد می کنند و چنین چیزی در دیگر کشورهای مسلمان امکان پذیر نیست. برای مثال اگر در کشور ترکیه ، عراق ،  پاکستان ، افغانستان و کشورهای عربی کوچکترین شوخی با دین اسلام انجام دهید تقریبا میشه گفت با جان خود بازی کردید به جز ملت ایران!  نمونه اش کمپین امام نقی.
ملتی که مطمئنا در فردای آزاد ایران اگر قرار باشد در شناسنامه خود نوع دین را انتخاب کنند به جرات میتوان گفت اکثریت گزینه "بی دینی" را انتخاب خواهند کرد.
البته هستند هنوز افرادی که در تلاشند به ملت بقبولانند این اسلام واقعی نیست و اسلام رحمانی و مظلوم چیز دیگریست که این آقایان اجرا نکردند!
شاید یکی از دلایلی که اروپایی ها اینچنین پیشرفت کردند، بوسیدن دین و کنار گذاشتنش در صد ها سال قبل بوده که البته منظور تداخل پیدا نکردن دین در سیاست است.
به هر حال آقایان واقعا در شناساندن دین به جامعه ایرانی بسیار زحمت کشیدند و جا دارد که در اینجا به نوبه خود سپاسگزاری کنم.
به امید اینکه همینطور به تبلیغات دین مبین اسلام ادامه دهند تا هر روز تعداد بیشتری از مردم جامعه نگاه بهتری به دین داشته باشند.
                            
                                 ******************
متنی از صحبت های امروز امام جمعه آمل (حسن روحانی ) در مورد وضعیت بد ساحل شمال در ماه مبارک رمضان را بخوانید.
امام جمعه بابل ‌با وای اسلاما ؛ وای اسلاما ؛از وضع سواحل مازندران انتقاد کرد و گفت: جلوی تعطیلی بخشی از احکام الهی در سواحل گرفته شود. 
 حسن روحانی ، گفت: جامعه اسلامی ما باید این ماه را محترم بشمارد.
وی گفت: علی با حرمت‌شکنان ماه رمضان حکم شرعی را اجرا می‌کرد و با "شلاق با حرمت‌شکنان" برخورد می‌کرد.
وی ادامه داد: حضرت علی در زمان برخورد با حرمت‌شکنان ماه رمضان تاکید می‌کرد که این شلاق را به خاطر حرمت‌شکنی ماه رمضان و روزه‌خواری در جلوی نگاه‌های مردم می‌زنم.
       التماس جوان ایرانی در مقابل مامور به جرم روزه خواری در ماه مبارک...!    

2 opmerkingen:

  1. دوست عزیز سلام
    می‌خواستم ببینم امکان این هست که برای من یک دعوتنامه بالاترین بفرستید؟
    مدت‌هاست که دنبالش هستم اما موفق نشدم
    اگر می‌تونید لطفا دریغ نفرمایید زیرا به شدت به آن احتیاج دارم
    ممنون
    ایمیل این حقیر هست
    peyman.golkar@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. دوست گرامی شما عضو بودید !!!

    دعوتنامه من سوخت !

    برای شما فرستادم و نوشت که :

    peyman.golkar@gmail.com عضو است.

    BeantwoordenVerwijderen