zondag 22 juli 2012

براستی ملت دلش را به چه خوش کرده؟ به روشنفکران مغرور!

ملتی که سی سه سال در استبداد کامل بسر برده و حتی از کوچکترین حق  مسائل اجتماعی و سیاسی محروم بوده و بدون هیچ آینده ای با دلسردی کامل به زندگی ادامه داده  باید دلش را به چه خوش کند ؟ ملتی که در داخل کشور حق هیچ گونه شکایت از سران رژیم را نداشته و اگر کوچکترین اشاره ای به مشکلات کرده و خواهان آزادی بوده، حبس یا اعدام شده باید دلش را به چه خوش کند؟
ملتی که هر روز بد ترین حادثه ها را  با تمام وجود از سر و صدقه سران جاهل رژیم حس می کند وهمه روز از صد ها سایت خبر های ناگوار را می خواند یا از رسانه ها می شنود و از کل مسائل آگاه هست چگونه باید راهی برای آزادی بیابد؟
ملتی که تنها دغدغه اش آزادی، پیشرفت و سرافرازی  کشورش بوده، چرا تابحال با بودن این همه گروه های سیاسی خط دهنده موفق نشده ؟ براستی چرا ؟
آیا غیر از این بوده که همه روشنفکران و صاحب نظران و مدعیان سیاسی که ادعای خدا بودن را دارند تک روی کرده و بیش از آن که به فکر ملت باشند به فکر مطرح شدنشان بودند؟ 
براستی کدامین گروه یا احزاب به تنهایی توانسته حتی کوچکترین قدم مثبتی برای آزادی میهنش بردارد؟  تا به کی قرار است به همین روش ادامه داده و بدبختی ملت را به دست خودمان رقم بزنیم؟
چرا تمام کشورهای عربی که درتشکیل اوپزیسیون حتی یک دهم  تجربه ما را هم نداشتند، به مراتب از فعالین سیاسی ما موفق تر بوده اند ؟ چرا ؟
روشنفکرانی که ادعای خدایی می کنید و در هفته چندین مطلب آنچنانی بیرون می دهید و در نقد کردن یکدیگر استاد هستید، چرا دست اتحاد به هم نمی دهید؟ منم منم کردنها تا به کی... ؟
چرا حاضر نمی شوید برای رسیدن به هدف ( آزادی ملت ایران ) کمی از خواسته های خود، گذشت کرده  و به نظرات دیگران احترام بگذارید؟ چرا حاضر نیستید برای ملت ماتم گرفته ایران زمین کمی غرورتان را زیر پا بگذارید؟   چرا تابحال نتوانستید زیر یک سقف بایستید ؟ چرا تابحال یک شورا تشکیل ندادید که بدون خودی و غیر خودی کردن بتوانید اکثریت ملت را زیر چتر خود قرار دهید؟ بارها شده که از کم کاری ملت انتقاد شده ولی آیا تشکلی وجود داشته که در بر گیرنده چندین حزب و تفکر فکری بوده باشد تا از ملت کاری بخواهند و ملت انجام نداده باشد؟ 
وضعیت کشور روز به روز بحرانی تر  و ملت دیگر جون به لب شده و تنها به شما فعالین ... دل بسته اند. لطفآ تا دیر نشده دست اتحاد را به سوی هم دراز کرده و در یک شورای ملی با هم همکاری کرده تا بتوانید اثر گذار باشید. 
حتما شنیده اید که یک دست صدا ندارد.  فقط  یادتان باشد کاری نکنید که نامتان در لیست خیانتکاران تاریخ ثبت شود. 
    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten