zondag 1 juli 2012

آخه مگه میشه فقط سبز ها دشمن ما باشند ؟


حدود یک سالی است که در سایت بالاترین فعالیت کرده  و با صراحت اعلام میکنم انگیزه فعالیت من در مرحله اول آزادی هم میهنانم در ایران از این نظام استبداد گر است و بعد به عنوان یک هوادار شاهزاده رضا پهلوی و تبلیغ  حکومت مشروطه پارلمانی  کرده ام  ولی اگر در آینده ایران نظام جمهوری سکولار دموکرات داشته باشیم، مطمئنا باز هم راضی خواهم بود . 
ولی مساله ای که حائز اهمیت است این بوده  که در مدت این یک سال هر لینکی که مربوط به شاهزاده و یا حتی یک نقدی از گروهی بوده و منفی گرفته فقط از گروه ( سبز ها ) بوده است.

اگر دروغ نگویم تمامی افرادی که به لینک های من و هم تفکر من منفی می دهند را چک کرده ام و %۹۹ از آنها یا عکس میر حسین موسوی یا علامت V سبز داشته  و تمامی نامها مربوط به جنبش سبز بوده!
 آیا تنها مخالف ما اینها هستند ؟ اینهایی که جنبش خود را تکثر گرا می دانستند و بر این باور بودند که همه احزاب زیر همین چتر(سبز) جایگاهی خواهند داشت!

   یعنی در این همه گروهای  مخالف فقط باید از سبز ها منفی بگیریم ؟! آیا واقعا این ها سبز هستند یا ...؟

جالب تر اینکه اکثر اینها آخرین لینکی که گذاشته اند از چند ماه قبل بوده! یعنی زمانی که لینک میگذاریم فقط برای منفی دادن حضور می یابند؟  

در آخر امیدوارم دوستان هشیار و به این نکات توجه داشته باشند و یا دوستان سبز در این زمینه بدانند این افراد  با نامهایشان چگونه بازی می کنند و  چطور باعث تفرقه می شوند.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten