maandag 2 januari 2012

ایول به اوباما دست طلا !


اوباما جان چندین سال بود با ما بازی بازی میکردی ! نمیفهمیدیم با مایی یا با اونا ؟

درسته که دق مرگمون کردی و در این چند سال خیلی ضعیف عمل کردی  ولی در آخر این کارت ایول داشت !جدی جدی دمت گرم  :)

میبینی با همین یک امضاء رژیم به موس موس افتاده ! دلار روزی ۱۰۰ تومان بالا میره ! :) مسکن ۲۰% افزایش پیدا کرده !

جون خودت وقتی صبح در خبر گذاری مهر خوندم دلار داره به ۱۸۰۰ میرسه برای  روح جد و آبادت طلب آمرزش کردم .

فقط امیدوارم وسط کار جا نزنی  و این راهی که انتخاب کردی تا آخرش بری ...

میدونی داداش ما ملت سوریه نیستیم با شش هزار کشته که هنوزم برای آرمانهاشون میان خیابون !

حرف حق تلخه ولی از ما ترسو تر باز خودمونیم ! میبینی که رهبرمون تو حصره ولی باز ما منتظر معجزه امام زمان بودیم !

خلاصه خدا از آقایی کمت نکنه بیا اینبار با ما باش قول میدیم یک روز جبران کنیم .

بخدا همه ما رفتنی هستیم فقط یک اسم که میمونه ، سی سه سال پیش اون کارتر لعنتی کاری با ما کرد که ملت روزی هزار بار نفرینش میکنن ! تو که اینو نمی خواهی ؟!

راستی تا یادم نرفته نوکرتم یک زوری هم به این اروپایی های منافع طلب بیار نفتمون هم تحریم کنند تا خیالمون درست و حسابی راحت شه . ( میدونم میتونی )

دیگه حرفی ندارم و فقط ازت التماس میکنم رو سیاهمون نکنی که من یکی دربست از دیروز نوکرتم ! 




تغییرات قیمت دلار بازهم لحظه‌ای شد/ دلار در آستانه 1700 تومان
http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1499358


1 opmerking:

  1. به نظرم الآن دیگه وظیفه من و توست که لااقل به عنوان قدردانی و هماوازی با این اقدام اوباما یه تکونی به خودمون بدیم . وجدانا این درست نیست که همه کار رو اوباما و اروپائیها برامون انجام بدن بالاخره من و تو هم نقش خودمون رو باید برایر تغییر در ایران نشون بدیم و گویا رسالتی رو که موسوی و کروبی در برابرش جا زدن روی دوش من و تو تکیه میکنه . این درست نیست که مثل ملاها مفت خوری کرده و تغییر در ایران رو با مفت خوری به جیب خودمون بذاریم

    BeantwoordenVerwijderen