zondag 15 januari 2012

ضربه زدن به اعتبار میر حسین با نابخردی سایت کلمه !



متاسفانه سایت کلمه با نوشتن مطالب ( عربی ) در بالای صفحه و همینطور سخنانی از طرف میر حسین موسوی در قسمت "گزیده" نه تنها باعث نمیشه ملت را جذب کند و بلکه برعکس خیلی ها که بخاطر مقاومت شجاعآنه  میر حسین به ایشان علاقه مند شدند را از ایشان دفع میکند.

هر روز "حدیثی" از ایشان در قسمت گزینه میگذارد :  
((( میرحسین موسوی: ما پیروان اباعبدالله الحسین هستیم. ما شیفتگان حریتی هستیم که منادیش آن امام مظلوم بود. ما پیرو کسی هستیم که در قلمرو وسیع اسلامی ربودن خلخالی از پای یک زن را برنمی تابید. )))

با این کار ناپسندانه حالتی را به نمایش میگذارد که حس پیغمبر یا امام بودن از ایشان به انسان دست میدهد !

یعنی مسولین سایت کلمه تا به این حد قصد ترویج  دین را دارند یا از قصد میخواهند ارزش مبارزه و مقاومت ایشان را پایین بیاورند ؟!

حتی درک این مساله را هم ندارند که اکثر ملت، مخصوصا نسل جوان از دین گریزانند .

با اینکه بعضی از مواقع مطالب جالب و دست اولی هم در این سایت میتوان یافت ولی با هر بار باز کردن این سایت بخاطر این نابخردی کاملا دگرگون میشوم .

امیدوارم که فکری به حال این موضوع بکنند و بیشتر از این ملت را از میر حسین مان دور نسازند . 

2 opmerkingen:

  1. جنبش سبز از گروه ها ی مختلف با آرمان ها و عقاید متفاوت تشکیل شده است. آقایان موسوی و کروبی خواهان تداوم راه آقای خمینی هستند و هیچگاه براندازی کل نظام جمهوری اسلامی را خواستار نشده اند. آنها را در همین چهار چوب باید دید و قبول کرد که یکی از گروه های داخل جنبش سبز هستند که شاید بیشتر از گروه های مخالف دیگر به مذهب و اسلام تمایل دارند. البته من هم از بزرگ نمائی ها خوشم نمی آید.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. موسوی و کروبی دو نفر از گثیقترین عمال و پایه گذاران رژیم جمهوری اسلامی هستند. آنها دستشان به خون مردم ایران آلوده است. با این مقاله ها و مطالب احمقانه نمیتوان واقعیت این اقراد خائن را پنهان کرد

    BeantwoordenVerwijderen