woensdag 25 januari 2012

سؤال از رهبر معظم در مورد بجا آوردن نماز شکر !


 جناب آیت الله سید علی خامنه ای مقام رهبری جمهوری اسلامی ایران، سلام علیکم، امیدوارم در چنین روزهایی حال و روزتان خوب و خوش باشد و روزگار بر وقف مرادتان باشد .
راستش چند تا سوال داشتم و تماس با بیت رهبری هم  گرفتم و باهزار مشقت که موفق به وصل  شدن شدم، منشی بی ادب شما با شنیدن صدای من تلفن را قطع کرد !
مونده بودم چطور سوالم رابه گوش شما برسونم که به ذهنم خطور کرد همین جا در بالاترین بنویسم بلکه بر و بکس به گوش شما برسونند. میدونم که اهل فیسبوک و بالاترین و این حرف ها نیستی و بجاش اهل سنتور و سیخ و سنگ و و و ... ( بیخیال دنیا - خوشیت را بکن )
میرم سر اصل مطلب و  زیاد مزاحم وقت گران بهاتون نمیشم .  راستش یادمه چند وقت پیش که ارتش امریکا کشور عراق را ترک کردند و شما قند تو دلتون آب میشد از ما خواستین نماز شکر به جا بیاریم  و ما هم با کمال میل به جا آوردیم  و بعد که دستور دادید بریزیم سفارت انگلیس را بگیریم، باز به دستور شما همونجا تو حیات خلوتشون نماز شکر را به جا آوردیم.
حالا سوال من اینه که آمریکایی ها و انگلیسی ها با چهار تا کشتی هواپیما و کلی سرباز دوباره برگشتند در خلیج فارس، باز باید نماز شکر بخونیم ؟
 تازه قراره انگلیس  نیروی بیشتری سرباز به خلیج فارس اعزام  کنه، یعنی باید چند رکعت بیشتر نماز شکر بخونیم ؟ برای تحریمها نباید نماز شکر به جا بیاریم ؟ برای افزایش قیمت ها چی ؟ برای دلار ۲۷۰۰ تومانی هم نباید نماز شکر به جا آورد ؟ برای قحطی ها که در راه داریم چی ؟ راستش من از سر صدقه سیاست بسیارعالی شما و همینطور مدیریت آقای احمدی نژاد ( همون که قرار بود مدیر جهان بشه! ) از کارخانه ای که کار میکردم به علت ورشکستگی بیکار و خونه نشین شدم !  برای همین وقت برای نماز شکر بجا آوردن زیاد دارم  ( خلاصه تعارف نکنید هر چقدر خواستید فقط امر کنید تا ما نماز شکر بخونیم )
ببخشید بی ادبیه فقط یک سوال کوچیک هم داشتم که امیدوارم ناراحت نشید. 
 اگر زبونم لال یک شرایطی پیش اومد و شماها رفتنی شدید، باز هم نماز شکر بخونیم ؟

منتظر جواب شما پس فردا در نماز جمعه هستم .
فدای شما سرباز همیشه وفادار نماز شکر خون!

1 opmerking: