woensdag 4 januari 2012

وقتی حسین شریعتمداری با بنی صدر همپیاله میشوند !


در مطالب  اخیر چه در داخل و چه در خارج شاهد حمله هماهنگ شده از سوی حسین شریعتمداری (معروف به حسین بازجو ) با همکاری بنی صدر اولین رئیس جمهور دولت آیت الله خمینی  به اقدام شکایت رضا پهلوی از خامنه ای بوده ایم ! و آنها بر این باورند که جنبش آزادیخواهی ملت توسط فرد یا گروهی به سرقت رفته و خود را غمخوار جنبش میدانند !
حال چه شده که این دو یار دیرین بعد از سه دهه اختلاف دوباره همقطار شده اند ؟ دو یاری که درسال پنجاه و هفت دوش به دوش هم برای به ثمر رساندن انقلاب اسلامی زحمتها ... کشیدند!

البته تا بوده همیشه رژیم از فرد یا گروهی که ترس داشته  واکنش نشان داده و این واکنش نشان دادن ها در نهایت باز به ضرر خود رژیم تمام شده ! از آنجایی که ملت همیشه از رژیم  نفرت داشته دقیقا برعکس گفته های رژیم عملکردند!   ( چه در زمینه های اجتماعی یا سیاسی )
نمیدانم آقای بنی صدر ازخیانت کردن به بختیار و خوش خدمتی به امام خمینی چه نصیبشان شد ؟  چرا حالا سر پیری به فکر معرکه گیری افتادند ؟
اصلان ایشان اقتصاد توحیدی که ازش صحبت میکردند را به یاد دارند ؟
آیا ایشان هنوز عقیده دارند حکومت اسلامی حکومت عقیده است ؟ یا حکومت لال مونی گرفتن !

از حسین شریعتمداری در داخل بیش از این هم انتظار نمیرفت که بخواهد برای خوش خدمتی اربابش دم تکان دهد و شاید روزانه در چندین سایت مطالبی علیه این اقدام رضا پهلوی به چاپ برساند . ولی ابولحسن از اینور بخواهد پس داده آن را قرقره کند ! بسی جای تعجب است...  

نمیدانم  با خوش خدمتی به رژیم چه چیزی را میخواهند ثابت کنند ؟

آیا ایشان نبود ند که با بی خردی کامل خیانتی بزرگ به این ملت کردند  که باعث این همه ویرانی ... بوده ، چرا به فکر تلافی نیستند ؟ چرا هنوز چوب لای چرخ افراد اپزوسیون میگذارند ؟
از حمله به دموکراتترین و خوش نام ترین فردی که با خلوص و نیت برای آزادی میهنمان پا پیش گذاشته ، چه چیزی عایدشان میشود ؟    

آیا ایشان  هم تا این حد ترس را احساس کرده اند ؟ هنوز بعد از گذشت سه دهه متوجه نشده که ملت  خواستار  " انقلاب اسلامی " دیگر نیستند ؟!

آیا  باور دارند که من جوان ایرانی با شرم نام سایت نحس "انقلاب اسلامی" ایشان را میاورم ؟

حال ایشان و یار دیرینه اش  حسین شریعتمداری  کارشان به جایی رسیده که غم جنبش سبز را میخورند ؟!  

یک بار انقلاب اسلامی را به ثمر رساندند و عده ای را خوشنود ساختند . بهتر نیست که دیگر به فکر خوشنود ساختن عده ای دیگر نباشند !
بهتر نیست بدانند که ملت همیشه اهل مقایسه بوده و کارنامه افراد را میسنجند ؟ بهتر نیست بدانند این ملت، همون ملت سال ۵۷ نیست !
آیا هنوز عقیده به دست پا زدن در باتلاق (اسلامی ) را دارند ؟
ایشان به حتم میدانند که مثلی است که میگوید  : عطر آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید. 
 دیگر چه بگویم که در نا گفته ها هزاران سخن نهفته ....


                                         عکس بالا : حسین شریعتمداری با امام و عکس پایین بنی صدر !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten