dinsdag 10 januari 2012

هشدار من ایرانی به «چین و روسیه » !


 همین جا از سایت بالاترین به چین و روسیه هشدار میدم بیش از این " جمهوری نکبت اسلامی " را حمایت نکنند !
درسته که رهبران خیانت کار ما خودشون همیشه خواستند زیر چتر شما  ۲ کشور ( همیشه خائن ) باشند ولی باز شما فراموش نکنید  تا تونستید چاپیدید و چنان کینه ای در دل ملت ایران از شما به جا مانده که بعد از آزادی فکر نکنم بتونید  به همین راحتی منافع آنچنانی در ایران داشته باشید !
آقای چین فراموش نمیکنیم  هر چی بنجل و جنس نامرغوب داشتی به ما انداختی, فراموش نمیکنیم در شلوغیهای سال ۸۸ به ایران تا تونستی لوازم خشونت  زا از اسپری گرفته تا ماشین مجهز ضد شورش  فروختی,  یادمون نمیره همیشه  به حمایت از جمهوری اسلامی مقابل غرب ایستادی !
آقای روسیه تو که اینقدر پرونده ات  نزد ملت ایران سیاهه که فکر نکنم حتی در آینده آزاد ایران دیگه کوچکترین جایگاهی داشته باشی,  به حدی گند زدی که نمیدونم از کجاش بنویسم !
فقط میلیون ها دلار سر همین نیروگاه اتمی باج گرفتیید, دستگاه پارازیت انداز به ایران فروختیید  که همین چهار تا برنامه ماهواره ای  که تنها دلخوشی مردم بود هم با زحمت تماشا کنند !
امروز در خبرها  خوندم  برخلاف ادعاهای وزیر ارتباطات و فناوری جمهوری اسلامی، شبکه اینترنت جدید در ایران، «شبکه ملّی» نیست و یک «شرکت روسی» قرار است پهنای باند لازم را برای گردش اطلاعات در داخل کشور فراهم کند تا از این پس همه اطلاعات ایرانیان در شبکه اینترنتی، تحت نظر این شرکت رد و بدل شود. (( یعنی قراره «شبکه ملّی» اینترنت هم شماها اداره بکنید ! ))
یعنی اینقدر پست و رذل هستید که این هم از ملت ما دریغ کنید ، تا کم کم همانند کره شمالی شویم  .
میدونم مثل مور و ملخ همه جا جاسوس  دارید، میدونم صدای من به شما میرسه ، میدونم در حال حاضر ما ملت براتون پشیزی ارزش نداریم، ولی باز هم با صدای بلند میگم مطمئن باشید ما ملت این خیانت های شما را فراموش نخواهیم کرد و روزی چنان تلافی کنیم که خودتان هم باورتان نشود از کجا خوردید ! خیلی ها هستند که آرزو دارند یک روز در حیاط سفارت شماها نماز شکر بخوانند ... ( حالا از من گفتن بود ) خود دانید !
مثلی است که میگه : چنین است رسم سرای درشت /// گهی پشت به زین و گهی زین به پشت  
                                                        
                                               ((( آتش زدن پرچم روسیه در تهران )))
                           تصاویر و مشخصات زره پوشهای ضد شورش چینی در بندرعباس



ببینید ملت با غیرت سوریه چطور با تنفر پرچم شما را به آتش میکشانند !

2 opmerkingen:

  1. خیلی خوب میشه تو فیس بوک برای این موضوع پیج درست کنید ، مطمئن باشید استقبال میشه
    خواهشا این کارو بکنید
    چون اینطوری بهتر به گوششون میرسه مخصوصا اگه به زبان انگلیسی هم نوشته بشه
    مطمئنن ایرانی ها و سوریه ای ها استقبال بی نظیری از این پیج میکنن
    موفق باشید

    BeantwoordenVerwijderen
  2. به این مطالب به حق شما در خصوص چین و روسیه به صورت تصویری و پویا در فیلم زیر مفصل اشاره شده است، بد نیست این فیلم را ببینید، لطفا برای روشنگری ایرانیان از فجایعی که رخ می دهد این فیلم را به دیگر دوستان هم توصیه بفرمایید:
    http://www.youtube.com/watch?v=Zb5TQUBSzS0

    BeantwoordenVerwijderen