woensdag 18 januari 2012

چرا مریم و مسعود رجوی را باید برای محاکمه به دادگاه لاهه بکشانیم ؟

 
 
ما باید خواستار محاکمه هر چه  سریعتر رهبران سازمان مجاهدین خلق در دادگاه لاهه باشیم . میدونم خیلی ها بر این عقیده هستید که حال  زمان این حرف ها نیست . میدانم خیلی ها بر این عقیده هستید دشمن اصلی ما جمهوری اسلامی است و نباید از جاده اصلی ( مبارزه با جمهوری ) منحرف شویم .
با اینکه میدانیم افراد بسیاری در سایت های معتبر هویت سازمان مجاهدین خلق را آشکار ساخته اند.
برای مثال :  گروهی که از بدو تاسیس در زمان گذشته با کمک صدام حسین سر پا ماندند و همیشه منطق را زیر پا گذاشته و دست به مبارزه مسلحانه زدند ! گروهی که همیشه دستانش به خون همیهنانمان آغشته بوده ! گروهی که حتی در آن زمان مستشاران آمریکایی را ترور میکردند !  گروهی که به مراتب از جمهوری اسلامی در مذهب فناتیک تر بوده اند ! گروهی که در خارج از کشور به بهانه کمک به کودکان گرسنه از مردم طلب پول میکردند و با همان پول برای کارهای تروریستی اسلحه میخریدند ! گروهی که در تظاهرات هایشان افراد غیر ایرانی جمع آوری میکردند ! و و و ...
ولی اینبار از زبان پدر پیری مینویسم که  از ترس سازمان تروریستی مجاهدین خلق حتی در اروپا  جرات فاش ساختن نامش هم ندارد ! پدری که یک فرزندش توسط جمهوری اسلامی اعدام شده و دیگر فرزندش  در اشرف زندانیست . پدری که برای دیدار فرزندش چندین بار به کشور عراق رفته ولی موفق به دیدن تنها پسرش نشده است !  
میدانستید رهبران خائن سازمان حدود سه هزار همیهن را آنجا زندانی کرده اند ؟ میدانستید که از کوچکترین وسیله ارتباطی محروم مانده اند و از دنیای بیرون کاملا بی اطلاع هستند ؟ میدانستید اکثر خانواده هایشان از ترس سازمان جرات شکایت در رسانه ها یا دادگاه ها را ندارند؟ میدانستید بخاطر عملکرد رهبران نالایق از کوچیک ترین امکانات زندگی  محروم  هستند ؟ میدانستید مسعود رجوی از ترس محاکمه .. ناپدید شده است؟ میدانستید از این سه هزار نفر به عنوان سلاح" مظلوم نمایی " استفاده میکنند؟
میدانستید همیهنانمان زیر شکنجه در زندانهای مخوف اشرف چه بر سرشان آمده است ؟
اگر خود را ایرانی مسئول و دلسوز میدانید و اگر به حقوق بشر اعتقاد دارید از شما همیهنان ایرانی خواستارم که کمک کنید تا مریم و مسعود رجوی را به دادگاه لاهه بکشانیم تا جواب گو اعمال کارهایشان باشند.
این درخواست  پدریست که با بغض و صدای لرزان در کنارم نشسته و میخواهد  کمکش کنیم و تنها آرزویش دیدن فرزندش قبل از مرگش است.
چرا باید صدام خونخوار محاکمه میشد ولی مسعود رجوی نه ؟! براستی فرقشان در چه بود ؟
 این گروه به حدی نزد ملت ایران منفور هستند که بتوانیم براحتی با یک میلیون امضا رهبرانشان را برای دادگاهی به دادگاه لاهه بکشانیم .
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten