vrijdag 27 januari 2012

کاربران سایت بالاترین چرا برای کوبیدن یکدیگر متحد میشویم ؟!

سروران گرامی کاربران سایت بالاترین، در شرايطی که کشور در حال فروپاشی و اضمحلال است و بحران‌ها و خطرات عمده‌ای کشورمان را تهديد می‌کند، ملت ما برای رهائی از فقر و زندان و شکنجه و تحقير و هزاران مشکل اساسی ديگر نياز به همبستگی دارد و مسلماً شما روشنفکران نقش برجسته‌ای در اين عرصه دارید اما عده ای از ما با قلم خود همواره به فکر انتقام و تخریب یکدیگر هستیم !
بی شک تمام افکارها و گروه ها دارای نقاط  ضعف و مثبت هستند و در این سه دهه تا به امروز تمام تلاشمان را در این راستا بوده که بتوانیم تفکر دیگری را سرکوب و به چالش بکشیم. (علیه گروه های چپ ، راست ، مذهبی و غیر مذهبی ... )
نکته ای که قابل بیان است با عملکرد اشتباهمان در این سالها تنها آب به آسیاب رژیم جمهوری اسلامی ریخته ایم  و خودمان هم هیچ نتیجه مطلوبی  نگرفته ایم.
حال به مساله ای اشاره خواهم کرد که امیدوارم شما هم هشیارانه برخورد کنید !
مدتی پیش  سایت بالاترین به علت حمله ارتش سایبری رژیم دچار نقص فنی میشد بطوری که چند ساعتی نمیتوانستیم وارد این سایت شویم ولی در نهایت مسؤلین سایت نگذاشتند اینجا منحل شود و ارتش سایبری هم به اهدافش نرسید . تا اینکه در چند روز اخیر به علت وضعیت آشفته اقتصادی و نابسامانی در ایران شاهد فراخوانهای متعددی برای از سر گرفتن اعتراضات از سوی کاربران بالاترین بودیم که بیشتر لینکها هم با امتیاز مورد قبولی داغ شدند.
این مساله باعث شد تا ارتش سایبری رژیم از این فرصت سو استفاده کرده و با شیوه همیشگی ( تفرقه در گروه ها ) باز به اهداف شومش برسد و ما را از جاده اصلی (مبارزه با رژیم )   منحرف سازد.
برای مثال : اگر مطلبی علیه سازمان مجاهدین بنویسم تقریبا میشه گفت اکثر گروه های مخالف این سازمان با هم در رای + دادن متحد میشوند ! اگر علیه کمونیستها بنویسم، باز هم همین بساط است! برای اصلاح طلب ها هم همینطور ! و برای مشروطه خواهان هم به همین منوال است ! و همینطور دیگر گروه ها...   !
و این مساله باعث شرم ماست که  برای یکدیگر را  کوبیدن با دیگر گروه ها  " متحد " میشویم ! 
من به عنوان عضوی کوچکی از شما کاربران محترم خواهش میکنم بیاید برای مدتی هم که شده دست اتحاد به سوی یکدیگر دراز کرده  و  مطلب نوشتن را علیه هم کنار بگذاریم و باور داشته باشیم با تخریب هم به هیچ کجا نخواهیم رسید .
بخاطر اینکه دیگر شخصی نتواند جو اینجا را ملتهب کند، بیاییم "همگی" به هر شخصی که به هر گروه یا تفکری به جز جمهوری اسلامی توهین کرد، گزارش یا منفی بدهیم .
یک بار هم که شده به این صورت " اتحاد " داشته باشیم تا دیگر شخصی به خودش اجازه ندهد دیگر گروه ها را مورد تمسخر قرار دهد .
باور داشته باشیم  با این شیوه سایت بالاترین برای بازدید کننده ها محبوبتر و جذابتر خواهد شد و همینطور بازدید کننده بیشتری هم خواهد داشت .
((تبصره : با نقد کردن مخالف نیستم فقط گروهی را توهین یا مورد تمسخر قرار ندهید))
با احترام به تمامی کاربران بالاترین ( سعید شعبانی ) 

1 opmerking:

  1. ببین اتحاد و متحد و این جور...شعرها دورانش گذشته . مگر سر جنگ داریم ؟ یا می خواهیم دوباره انقلاب کنیم ؟ یا مگر قراراست بازهم برویم زیر خایه های یک نفر که باید متحد بشویم و وحدات کلمه داشته باشیم و ازاین حرف ها. شما هم دیگر بس است دنبال کون بکی راه افتادن . بیایید دنبال اصول راه بیافتیم نه شخص. برگشت سلطنت - به فرض این که بشود- نه تنها دردی از ما دوا نخواهد کرد ، بلکه مطمئن باشید دوران رنج و درد دیگری در پی خواهد داشت....

    BeantwoordenVerwijderen