dinsdag 12 februari 2013

مستندی که در باز پخشش در روز ٢٢ بهمن جنجال آفرید !

شبکه من و تو در روز ٢٢ بهمن با پخش مجدد مستند " از تهران تا قاهره " باز اشک ها را از چشمان هم میهنان جاری .. و آه کشیدن ها را در دل بجای گذاشت. فیلمی که مدتی پیش توسط مستند ساز معروف رها اعتمادی ساخته شد، یکی از جنجال آفرین مستند ها بود .

صد ها مطلب در نقدش چه از سوی موافق و مخالفان نوشته شد. شاید به جرات می توان گفت بیش از میلیون بیننده داشته بطوریکه مدت ها در کوچه و بازار صحبت از مستند " از تهران تا قاهره " می شد ... مخالفان ناراحت از اینکه این چنین بعد از سالها حقیقت ها منتشر می شود. حقیقت هایی که مغایرت  با صحبت ها و نوشته هایی که در این سالها به خورد جامعه دادند.
 مستندی که با باز کردن زوایای تحریف شده بخشی از تاریخ کشورمان حس ندامت از برخورد غیر منصفانه تاریخ را نسبت به رژیمی به همراه داشت که تمام تلاشش اعتلا و سر بلندی میهن مان بوده این ادعا را  می شود با محبوبیت این برنامه در داخل ایران و همراهی قشرهای مختلف کشور به راحتی ثابت کرد.
 
حتی دولت جمهوری اسلامی هم نتوانست در برابر چنین مستندی واکنش نشان ندهد و چندین مرتبه شروع به تمسخر افرادی که در شبکه جهانی من و تو شاغل هستند، پرداخت و آنها را دست نشانده موساد دانست. به اینگونه بهترین تبلیغ را برای چنین شبکه ای کرد!
 
شبکه ای که در حال حاضر به علت متنوع بودن برنامه هایش یکی از پر بازدید کننده ترین هاست و همینطور فیسبوک من و تو هم با بیش از یک میلیون لایک رکورد زد.



 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten