maandag 18 februari 2013

باید به جهانیان جایگاه مخالفان رژیم را نشان دهیم !

       
                  
                                     بسم الله الرحمن الرحیم
 


صبح امروز شبکه دولتی ˈسی سی تی نیوز ˈ در اقدامی غیرقابل درک به گفت وگو با فرزند شاه مخلوع ایران مبادرت ورزید. برای ما مردم ایران بسیار تأسف بار و غیرقابل تحمل است که مدیران تلویزیون دولتی چین به چنین اقدام غیرمسوولانه ای درحمایت از فردی که در سه دهه گذشته از هیچ تلاشی حتی " اقدام مسلحانه و تروریستی علیه ملت ایران فروگذار نکرده و هیچ جایگاه و موقعیتی نه تنها درداخل بلکه خارج از ایران" هم ندارد، دست زنند.


شخصا بر این باورم که بجز رضا پهلوی، تمامی گروه ها ی مخالف رژیم در ایران و خارج هیچ جایگاهی ندارند. ما ملت همیشه در صحنه ایران سی و چهار سال پیش علیه ظلم و استبداد بپا خواستیم و خواستار جمهوری اسلامی شدیم . ما ملت چنان شیفته حکومت عدل علی شده ایم که دیگر حتی در رویا هم به فکر تغییر رژیم نیستیم . مثل روز روشن است که اگر در حال حاضر رفراندومی برگزار شود، بی شک ٩٩% به جمهوری اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری ( آیت الله خامنه ای ) رای مثبت ( آری ) خواهیم داد و به این ترتیب به مخالفان نشان داده می شود که آب در هاونگ می کوبند.

امید دارم رژیم جمهوری اسلامی برای نشان دادن محبوبیت خود و رسوا کردن مخالفانی که هیچ جایگاهی نزد ملت ندارند یک همه پرسی زیر نظر سازمان ملل برگزار کند تا به دنیا ( مخصوصا امریکای جهان خوار و اسراییل صهیونیست ) نشان دهد که چطور هشتاد میلیون مسلمان نه در حرف بلکه در عمل پشتش ایستاده ایم.

باید یک بار برای همیشه تکلیف را با تمام رسانه های ضد انقلاب که جز توطئه هیچ عمل مثبتی انجام ندادند که می توان سر دسته آنها بی بی سی و صدای امریکا را نامید، روشن کنیم.

باید به جهانیان نشان دهیم که اگر صد سال هم با مخالفان رژیم مصاحبه کنید باز هیچ کاری از دستتان بر نمی آید چون تنها ملتی در کره خاکی هستیم که خالصانه عشق به رژیم داریم.

به امید اینکه هر چه زودتر جایگاه مخالفان و موافقان رژیم در نزد ملت و جهانیان مشخص شود.
 
  ...ومن الله توفیق

Geen opmerkingen:

Een reactie posten