zaterdag 9 februari 2013

سوالی برای بار صدم ! بالاترین محترم چرا بطور ناعادلانه لینک را فیلتر می کنید؟








 
  
 
چند سالی است که در سایت بالاترین فعالیت دارم. از بابت امکاناتی که از طرف مسولین به ما کاربران داده شده تا بتوانیم مطالب وبلاگمان را راحت به دید همگان بگذاریم صمیمانه سپاسگزارم. اما متاسفانه در بعضی از مواقع ناعدالتی هایی صورت می گیرد که لازم می دانم به مسولین محترم یاد آور شوم .
  
 
شاهزاده رضا پهلوی دیروز در سایت رسمی خود مطلبی به مناسبت روز ٢٢ بهمن منتشر کردند.( با این عنوان : پیام شاهزاده رضا پهلوی به مناسبت سالگرد انقلاب سیاه ۲۲ بهمن) کاربری مطلب شاهزاده را در سایت بالاترین لینک کرد. همانطور که در عکس پیداست این لینک ١٠٨ رای مثبت و ٣٨ رای منفی گرفته بود . این لینک بعد از چند ساعت در سطر اول قمست بهترین لینک های روز جای گرفت و بعد به یکباره در افق محو ( یعنی فیلتر ) شد!
 
 
شخصا تنها سوالی که به ذهنم رسید این بود ماهایی که مدعی و خواهان دموکراسی هستیم و این همه شبانه روز از دست سانسورها و بگیر و ببند های دولت جمهوری اسلامی می نالیم و علیه ظلم و استبداد می جنگیم پس چرا خودمان گاها مرتکب چنین خطایی ( فیلتر کردن لینک برای دیده نشدن ) می شویم؟
 امید دارم دوستانه از شما سروران بالایار جواب منطقی بشنوم.
 
 
 
 
شاید به همین دلیل که چنین سوالی پرسیدم  شناسه کاربری من را برای مدتی 
معلق یا حتی همین لینک را فیلتر کنید اما به یاد داشته باشید که ما همیشه این شعار را برای دولت جمهوری اسلامی خوانده ایم : گیرم که می زنید...گیرم که می برید. گیرم که می کشید... با رویش ناگزیر جوانه چی می کنید؟


                                    *****
لینک فیلتر شده : https://balatarin.com/permlink/2013/2/8/3256906

    
                                         در این عکس‌ها تیتر لینک را قبل از فیلتر و بعد از فیلتر می‌‌بینید.
                                  

         








Geen opmerkingen:

Een reactie posten